الفون، مشخصات گوشی P9000 Edge را تایید کرد

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
الفون به زودی محصول جدیدی را با نام P9000 Edge معرفی می‌کند که نسخه خمیده P9000 است. البته این گوشی نسبت به نسخه‌ی استاندارد ارتقا یافته است. حال کمپانی تولیدکننده مشخصات این محصول را تایید کرده و چند رندر رسمی را نیز از آن ارائه داده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

Elephone در طول ماه‌های گذشته روی پروژه جدیدی کار می‌کرده که مربوط به نسخه خمیده از P9000 بوده است. این شرکت P9000 را در ژانویه گذشته معرفی کرد ولی تاکنون اطلاعاتی رسمی در خصوص نسخه خمیده و بدون حاشیه آن نشنیده بودیم. اما حالا شرکت تولید کننده اقدام به تایید اطلاعات منتشر شده در خصوص این محصول کرده است.

P9000 Edge دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی با وضوح 2K است که توسط JDI (ژاپن دیسپلی) ساخته شده و اشباع رنگ بسیار بالایی داشته و گستره رنگ‌های آن نیز بسیار زیاد است. با وجود اینکه دستگاه مذکور فعلا روانه بازار نشده، اما چنین نمایشگری روی کاغذ بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. به دلیل نمایشگر خمیده و بدون حاشیه نیز به احتمال زیاد بخش جلویی این محصول بسیار زیبا خواهد بود. یکی دیگر از بهبود‌هایی که این تلفن هوشمند به همراه دارد، وجود سنسور اثر انگشت در دکمه هوم است. البته گفته شده که یک کلید فیزیکی هوشمند نیز در گوشه کناری دستگاه وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان حالت گوشی را تغییر داد.

الفون P9000 اج

علاوه بر اینکه شرکت الفون اطلاعات پی ۹۰۰۰ اج را تایید کرده، شاهد انتشار چند رندر رسمی نیز از این محصول هستیم که در تصویر کاور این مقاله می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این رندر‌ها جزئیات بیشتری را از طراحی این تلفن هوشمند ارائه می‌کنند. بخش پشتی دستگاه مجهز به دوربین دوگانه است که از فلش دوگانه بهره می‌برد. ولی متاسفانه در این بخش شاهد قابلیت فوکوس لیزری نیستیم. لازم به ذکر است که نسخه عادی پی ۹۰۰۰ دارای فوکوس لیزری بود. سایر اطلاعاتی که می‌‌توان از این رندر‌ها به دست آورد مربوط به حضور پورت USB Type-C در زیر دستگاه و جک ۳.۵ میلی‌متری در بالای دستگاه می‌شود.

فعلا نمی‌دانیم که آیا الفون در این محصول از پردازنده Helio P10 استفاده کرده است یا خیر. اما هر چه که باشد به زودی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که کمپانی تولید کننده اطلاعاتی را در خصوص زمان معرفی دستگاه اعلام نکرده و به نظر می‌رسد که فعلا مدت نسبتا زیادی تا زمان معرفی آن باقی مانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات