Oppo، به زودی گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود را معرفی می کند

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
به نظر می‌رسد اوپو که حالا به چهارمین برند پرفروش دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است، قصد دارد تا بزودی از ۳ گوشی هوشمند جدید از جمله یک گوشی پرچمدار رونمایی کند. به تازگی اطلاعاتی از این گوشی‌ها منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در حال حاضر اوپو یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند چین است. این شرکت سال گذشته موفق شد تا ۵۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و به نظر می‌رسد که فروش فصل اول سال ۲۰۱۶ این شرکت نیز به خوبی سال قبل بوده است. این شرکت اوایل امسال گوشی‌های Oppo R9 و R9 Plus‌ را معرفی کرد و حساب ویژه‌ای روی فروش این دو مدل باز کرده است. اوپو همچنین دیروز نسخه محدود گوشی هوشمند F1 Plus FC Barcelona  را نیز معرفی کرد. با این حال به نظر می‌رسد این غول تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی همچنان درصدد معرفی مدل‌های دیگری از گوشی‌های هوشمند خود است. 

تیزر اوپو

طبق جدیدترین اطلاعات فاش شده از سوی منابع چینی، به نظر می‌رسد که اوپو به دنبال معرفی ۳ گوشی هوشمند جدید طی روزهای آینده است. همانطور که در تیزرهای تبلیغاتی هم مشاهده می‌کنید این ۳ گوشی هوشمند البته بصورت مبهم نشان داده شده‌اند. طبق شایعات قرار است ۲ گوشی هوشمند در تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) و دیگری ۶ ژوئن (۱۷ خرداد)‌ معرفی شوند. به نظر می‌رسد ۲ گوشی هوشمندی که ۲ ژوئن معرفی می‌شوند گوشی هوشمند فبلت پرچمدار Find 9 و گوشی Find 9a باشند. از سوی دیگر مدل اقتصادی‌تر اوپو نیز A59m خواهد بود که اخیرا مورد تایید قرار گرفته است. A59m به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p، پردازشگر ۸ هسته‌ای که روی فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده و ۳ گیگابایت رم مجهز است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی تعبیه شده است.

از سوی دیگر انتظار می‌رود گوشی هوشمند Find 9‌ به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و البته در دو نسخه با ۴ و ۶ گیگابایت رم به بازار عرضه شود. با توجه به این که این اطلاعات هنوز در حد شایعه است باید منتظر بمانیم تا ببینیم در عمل چه اتفاقاتی خواهد افتاد. خوشبختانه تاریخ‌های ذکر شده در این گزارش خیلی نزدیک هستند و خیلی زود به صحت یا نادرستی این شایعات پی خواهیم برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات