گوشی ویندوزی Idol4 Pro آلکاتل گواهی وای فای را دریافت کرد

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا کمپانی آلکاتل در حال آماده کردن یک محصول قدرتمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل است. این گوشی‌هوشمند Alcatel Idol4 Pro نام دارد و اخیرا مجوز وای‌فای را نیز دریافت کرده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تلفن‌هوشمند Alcatel idol4 Pro آرام آرام در حال آماده شدن برای ورود به بازار است، چراکه به تازگی این محصول گواهی وای‌فای را هم دریافت کرده است.

این دستگاه که می‌توان از آن به عنوان یک پرچمدار مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل یاد کرد، از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای آن  یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p است. حافظه داخلی این گوشی‌هوشمند ۶۴ گیگابایت و رم پردازشی آن ۴ گیگابایت اعلام شده است. بنا بر اطلاعاتی که از طریق بنچمارک GFXBench مشخص شده، دوربین اصلی این محصول ۲۱ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی‌هوشمند ویندوزی جدید آلکاتل از قابلیت Continuum (کانتینیوم) مخصوص موبایل‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

حال با توجه به مجوز وای‌فای، پشتیبانی از جدیدترین نسل این فناوری را نیز باید به لیست ویژگی‌های این محصول اضافه کنیم.

لازم به ذکر است که هم‌اکنون مدل T-Mobile این دستگاه تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده و تا کنون مدل دیگری مشاهده نشده است و حدس زده می‌شود که Idol4 Pro آلکاتل فقط برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده باشد. اپراتور تی‌موبایل پیش از این نیز میزبان گوشی‌هوشمند Alcatel Onetouch Fierce XL بوده است.

انتظار می‌رود این دستگاه در اواخر سال میلادی جاری روانه بازار شود، اما‌ ممکن است مانند HP Elite X3 زودتر از این زمان به بازار عرضه شود.

نظر شما در مورد این‌‌ پرچمدار ویندوزی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات