نقشه‌های اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3‌ کامپکت حکایت از باریک‌ شدن این محصولات دارد

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
کم کم به زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 در برلین که براساس گمانه‌زنی‌ها شاهد معرفی محصولاتی چون اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت در آن خواهیم بود نزدیک می‌شویم. پس از انتشار تصاویر متعدد از اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت، حال تصاویری از نقشه‌های طراحی این تلفن‌های‌هوشمند منتشر شده که نشان از ابعاد این محصول دارد.
تبلیغات

براساس تصاویر منتشر شده می‌توان به این نتیجه رسید که ابعاد نسل جدید پرچمدار سونی با تغییراتی نسبت به نسخه‌ی پیشین روانه‌ی بازار خواهد شد. براساس تصاویر منتشر شده اکسپریا Z3 سونی با ابعاد 146.2 در 72.09 در 7.3 میلی‌متر روانه‌ی بازار خواهد شد که در مقایسه با نسل پیشین این تلفن‌هوشمند باید شاهد محصول باریک‌تری باشیم. به‌واقع ضخامت 7.3 میلی‌متر برای تلفن‌هوشمندی که از آخرین سخت‌افزار‌های موجود در بازار بهره‌ برده و دارای قابلیتی چون ضدآب و گردوغبار بودن است، بسیار حیرت‌انگیز است.

انتظار می‌رود اکسپریا Z3 کامپکت با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی 4.7 اینچی روانه‌ی بازار شود که دارای ابعادی برابر 129 در 64.9 در 8.8 میلی‌متر خواهد بود. این تلفن‌هوشمند در مقایسه با برادر بزرگ‌تر خود دارای سایز کوچکتری است که از این‌رو استفاده از آن با  یک دست بسیار ساده‌تر خواهد بود. نسخه‌ی کوچکتر پرچمدار سونی نیز از همان مشخصات فنی مورد استفاده در اکسپریا Z3 بهره خواهد برد با این تفاوت که احتمالاً این محصول در مورد رزولوشن صفحه‌ی نمایش و همچنین حافظه‌ی رم متفاوت خواهد بود. ابعاد جدید اکسپریا Z3 کامپکت در مقایسه با اکسپریا Z1 کامپکت دارای ساختار باریک‌تر و طول بیشتری است.

همانگونه که می‌توان از شایعات و اخبار منتشر شده در مورد IFA 2014 حدس زد، این گردهمایی بسیار جالب‌توجه خواهد بود، چراکه طی آن علاوه بر پرچمداران سونی شاهد معرفی محصولاتی چون گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ و اسند D3 نیز خواهیم بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات