ضخامت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از نسل کنونی این محصول کمی بیشتر است

جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
آیفون 7 یکی از مود انتظارترین گوشی‌های هوشمندی است که هر روز در مورد آن گزارش‌ها و شایعات مختلفی منتشر می‌شود. بر اساس تصویر جدید بدست آمده از طراحی این محصول ظاهرا نسل جدید آیفون ضخامت بیشتری نسبت به مدل‌های کنونی خواهد داشت. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس تصویر جدیدی منتشر شده از طرح آیفون ۷، و آیفون ۷ پلاس مشخص شده که این دو مدل جدید ضخامت بیشتری نسبت به آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس خواهند داشت. درحالیکه ضخامت آیفون ۶ اس هم اکنون ۷.۱ میلی‌متر است، بر اساس تصاویر یاد شده، آیفون ۷ ضخامتی ۷.۲ میلی‌متری دارد و ضخامت آیفون ۷ پلاس نیز ۷.۳ میلی‌متر اعلام شده است.

ارتفاع آیفون ۶ اس و آیفون ۷ هر دو ۱۳۸.۳ میلی‌متر و عرض آن‌ها نیز ۶۷.۱ میلی‌متر اعلام شده است. همچنین ارتفاع و عرض آیفون ۶ اس پلاس و آیفون ۷ پلاس ۱۵۸.۲ میلی‌متر در ۷۷.۹ میلی‌متر بیان شده است. مجددا باید یادآوری کنیم که تفاوت در ضخامت مدل‌های سال قبلی آیفون و مدل کنونی آن بر اساس این خبر فقط تغییر یک میلی‌متری ضخامت آیفون‌های امسال است. بسیاری از کاربران اپل انتظار دارند تا این افزایش یک میلی‌متری در ضخامت آیفون ۷ باعث افزایش ظرفیت باتری شود.

بر طبق تصویر مورد بحث مشخص شده که آیفون ۷ پلاس مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود و این در حالی است که آیفون ۷ همچنان با یک دوربین در بخش پشتی همراه است. همچنین به نظر می‌رسد آیفون ۷ پلاس در بخش پشتی مجهز به پورت Smart Connector خواهد بود. این درگاه به شما امکان یکپارچه‌سازی دستگاه با صفحه‌کلید هوشمند اپل که بیشتر به همراه آیپد پرو این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌دهد. هنوز مشخص نشده که آیا اپل برنامه‌ای برای تولید لوازم جانبی مخصوص برای آیفون ۷ پلاس دارد یا خیر.

شما می‌توانید در ادامه تصویر مربوط به طرح آیفون‌های جدید را مشاهده کنید. 

آیفون ۷

نظر شما در مورد آیفون‌های امسال اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات