گلکسی C5 سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تمام فلزی با ۴ گیگابایت رم و ۳۳۵ دلار قیمت

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ امروز گوشی جدیدی از سری C خود با نام گلکسی سی 5 را معرفی کرد، این گوشی دارای بدنه‌ی فلزی بوده و به چهار گیگابایت رم نیز مجهز شده اما تمرکز اصلی در آن دوربین این گوشی هوشمند است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی C5 گوشی هوشمندی جدید از سامسونگ است که از مشخصات فنی بسیار بالایی برخوردار است و از بدنه‌ای فلزی نیز استفاده می‌کند.

در چند روز اخیر شایعات و تصاویر زیادی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده بود که طراحی این دستگاه را نشان می‌داد اما امروز این گوشی با نام سی ۵ رسما معرفی شد. گوشی جدید سامسونگ از سری C قرار است بدنه‌ای فلزی داشته باشد.

گلکسی C7 و گلکسی C5

گلکسی سی ۵ به نمایشگری ۵.۲ اینچی با پنل AMOLED با رزولوشن Full HD مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی‌ ۱۶ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ آن‌‌ها ۸ مگاپیکسل خواهد بود و هر دوی این دوربین‌ها دارای دیافراگم f/1.9 هستند.

قلب تپنده این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ با هشت هسته پردازشی و فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز است و Adreno 405 به عنوان پردازنده گرافیکی این دستگاه انتخاب شده است. 

گلکسی C5 و گلکسی C7

حافظه رم این دستگاه ۴ گیگابایت است و در کنار آن حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت وجود دارد. کاربران همچنین می‌توانند کارت‌های حافظه‌ای به حجم ۱۲۸ گیگابایت را به این دستگاه اضافه کنند.

این دستگاه به صورت پیش‌فرض از اندروید ۶.۰.۱ برخوردار است و شبکه‌های ارتباطی آن نیز 4G LTE، 3G، 2G، بلوتوث، جی‌پی‌اس و یو‌اس‌بی است. این دستگاه تنها ۶.۷ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز تنها ۱۴۳ گرم است. باتری گلکسی سی ۵، ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

این گوشی از ۲۸ خرداد ماه در چین و در چهار رنگ عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۳۳۵ دلار و قیمت نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آن ۳۶۵ دلار خواهد بود.

گلکسی C5 سامسونگ
گلکسی C5 سامسونگ
گلکسی C5 سامسونگ
گلکسی C5 سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات