نسل بعدی فبلت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 اج رونمایی خواهد شد

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
شنیده حکایت از این دارد که سامسونگ تصمیم گرفته تا نسل بعدی فبلت خود را با نام گلکسی نوت ۷ راهی بازار کند، از این‌رو این کمپانی پس از گلکسی نوت ۵ که سال گذشته راهی بازار کرد، گلکسی نوت ۷ را امسال رونمایی خواهد کرد. این تصمیم در جهت هماهنگی بین نام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس و فبلت کره‌ای‌ها است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ همچون سنت همیشگی خود، نسل جدید فبلت خود را در تابستان سال جاری میلادی معرفی کند؛ اما آخرین شایعات به گوش رسیده نشان از این دارد که این گوشی هوشمند با جهشی در نام، به جای اینکه با عنوان گلکسی نوت ۶ راهی بازار شود، به منظور هماهنگی با سری گلکسی اس، با نام گلکسی نوت ۷ روانه‌ی بازار خواهد شد.

منابع نزدیک به سامسونگ اعلام کرده‌اند که دلیل سامسونگ برای عوض کردن نام نسل جدید فبلت این کمپانی، هماهنگی بیشتری طیف محصولات پرچمدار سامسونگ با یکدیگر است. همانطور که می‌دانید سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی نسل جدید پرچمداران خود را با عنوان گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج راهی بازار کرد؛ حال با توجه به اینکه نوبت به نسل جدید فبلت این کمپانی رسیده، استفاده از نام گلکسی نوت ۶ می‌تواند این احساس را در میان خریداران القاء کند که گلکسی نوت جدید یک گوشی قدیمی است و از این‌رو کره‌ای‌ها تصمیم دارند تا نام نسل جدید فبلت خود را به گلکسی نوت ۷ تغییر دهند.

این برای اولین بار است که سامسونگ تصمیم گرفته تا تغییری را در نام گلکسی نوت‌هایش ایجاد کند. پیش از این‌ کره‌ای‌ها یک بار سری گوشی‌های هوشمند تایزنی خود را تغییر داده و به جای عرضه‌ی Z2 ترجیح دادند تا نسل جدید گوشی هوشمند تایزنی خود را با نام Z3 راهی بازار کنند. با توجه به اینکه سامسونگ نام تجاری گلکسی نوت ۶ را ثبت کرده، احتمال دارد تا شاهد عرضه این گوشی نیز باشیم؛ هرچند عرضه یک گوشی با این نام چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

یکی دیگر از مواردی که منابع نزدیک به سامسونگ به آن اشاره کرده‌اند، طراحی گلکسی نوت ۷ است. براساس اطلاعات ارائه شده سامسونگ در نظر دارد تا استفاده از نمایشگری را که دو طرفش نیز خمیده است، به گلکسی نوت ۷ بیاورد تا نسل جدید فبلت سامسونگ نیز از نظر طراحی با سری گلکسی اس جدید هماهنگ‌تر شود. با توجه به اطلاعات ارائه شده انتظار می‌رود نسل جدید فبلت سامسونگ با توجه به ویژگی‌های اشاره شده با نام گلکسی نوت ۷ اج راهی بازار شود.

با توجه به اینکه گلکسی نوت ۵ سامسونگ سال گذشته در تاریخ ۱۳ آگوست معرفی شده و در ۲۱ آگوست راهی بازار شد، انتظار می‌رود گلکسی نوت ۷ اج نیز در اوایل یا میانه‌های ماه آگوست معرفی شده و راهی بازار شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات