یک نسخه از آیفون های سال 2017، بدنه شیشه ای خواهد داشت

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده که اپل در سال ۲۰۱۷ یک مدل از آیفون را با بدنه‌ی شیشه‌ای عرضه خواهد کرد. این بدین معنی است که احتمالا آیفون 7 اس یا شاید هم آیفون 8 در چند مدل ارائه خواهد شد که یک مدل شیشه‌ای و شاید مدل یا مدل های دیگر فلزی باشند.
تبلیغات

نیکی، رسانه‌ی قابل اعتماد ژاپنی خبری را به نقل از یکی از تامین کنندگان کیس آیفون منتشر کرده است که در آن به استفاده از ترکیب شیشه و فلز در یک مدل از آیفون‌های سال آینده اشاره شده است. اگر نام گذاری آیفون‌ها همچون روال گذشته پیش رود، گوشی هوشمند سال ۲۰۱۷ اپل احتمالا آیفون 7 اس (iPhone 7s) یا ترکیبی از آن خواهد بود.

در این گزارش آمده است که اپل برای آنکه آیفون خود را از ده‌ها گوشی فلزی موجود در بازار مجزا کند مجددا به استفاده از بدنه‌ی شیشه‌ای روی می‌آورد. با این حال استفاده از بدنه‌ی شیشه‌ای به دلیل آنکه همچنان به فریم فلزی نیاز دارد، هزینه‌ی تولید آیفون‌ها را کاهش نداده و باعث افزایش حاشیه‌ی سود اپل نمی‌شود.

چندی پیش موسسه‌ی تحقیق بازار KGI نیز پیش‌بینی کرده بود که سال آینده آیفون به بدنه‌ی شیشه‌ای مجهز خواهد شد. همچنین در شایعات مختلفی آماده است که اپل سایز صفحه‌نمایش را حتی در آیفون‌های آینده نیز حفظ خواهد کرد و به این ترتیب احتمالا آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس به ترتیب از نمایشگر ۴.۷ و ۵.۵ اینچی بهره خواهند برد.

علاوه بر این‌ها شاهد شایعاتی مبنی بر تلاش اپل نسبت به استفاده از نمایشگر OLED در آیفون‌های سال آینده هستیم. گفته می‌شود پنل OLED که در آیفون‌های بعدی استفاده می‌شود لب-به-لب و بدون حاشیه در سمت راست و چپ خواهد بود و همچنین سنسور اثرانگشت نیز با صفحه نمایش یکپارچه می‌شود.

در باره‌ی نام‌گذاری آیفون‌های سال آینده نیز گمانه زنی‌های متفاوتی وجود دارد، برخی اعلام کرده‌اند که به دلیل تغییرات اساسی که در آیفون‌های سال آینده اعمال می‌شود، به جای نام آیفون 7 اس (iPhone 7s) از نام آیفون 8 (iPhone 8) برای آن‌ها استفاده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات