رندرهای مطبوعاتی گلکسی C5 و C7 سامسونگ فاش شد

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی سی 5 و سی 7 نام دو گوشی میان‌رده‌ی جدید از سری جدید گلکسی‌های این شرکت هستند که البته بدنه‌ای تمام فلزی نیز خواهند داشت. حال امروز شاهد فاش شدن رندرهای مطبوعاتی این گوشی قبل از معرفی در هفته‌ی آینده هستیم. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

سامسونگ پس از سال‌ها نام گذاری عجیب محصولات خود این بار روند ساده‌تری را در پیش گرفته و تنها از حروف انگلیسی و اعداد برای این کار استفاده می‌کند.

هر دوی گلکسی سی ۵ و سی 7 گوشی‌های میان رده هستند که احتمالا مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ و ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی خواهند شد و بدنه‌ی آن‌ها نیز تمام فلزی بوده و شباهت‌هایی نیز به سری وان گوشی‌های اچ‌تی‌سی دارند.

گلکسی سی 5 / سی 7

پردازنده‌ی سی ۵ اسنپدراگون ۶۱۷ و سی ۷ اسنپدراگون ۶۲۵ خواهد بود، البته ممکن است هر دو مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ شوند. این پردازنده‌ها با ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه خواهند شد. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ی آن‌‌ها ۸ مگاپیکسل خواهند بود و هر دوی این دوربین‌ها دارای دیافراگم f/1.9 هستند. باتری گلکسی سی ۵، ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و باتری برادر بزرگ‌تر آن یعنی سی ۷ نیز ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت. رابط کاربری تاچ ویز این دو گوشی نیز مبتنی بر اندروید ۶ مارشمالو خواهد بود.

در حالی که در گذشته قیمت سی ۵ نسخه پایه ۲۵۰ دلار فاش شده بود اما به نظر می‌رسد گلکسی سی ۵ دارای قیمت ۳۳۵ دلاری و گلکسی سی ۷ دارای قیمت ۴۰۰ دلاری خواهند بود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی C5 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات