هواوی در مرحله فروش فوری ۲۰۸ هزار دستگاه آنر V8 فروخت

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلفن‌هوشمند Honor V8 هواوی، امکانات و مشخصات فنی یک دستگاه رده‌بالا را با قیمتی مقرون به‌صرفه ارائه می‌دهد. پس از معرفی هم‌اکنون در اولین مرحله فروش فوری، هواوی موفق شده ۲۰۸ هزار دستگاه از این گوشی بفروش برساند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همزمان با عرضه فبلت جدید Mi Max شیائومی، هواوی از تلفن‌هوشمند پرچمدار و خوش قیمتش، Honor V8 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از نظر مشخصات فنی و طراحی شبیه به سری گوشی‌های هوشمند هواوی پی ۹ است، اما قیمت کمتری نسبت به این سری دارد که باعث شده به یک گزینه بسیار خوب برای خریدارانی که به دنبال یک موبایل هوشمند پرچمدار و خوش قیمت هستند، مبدل شود. این محصول یک گوشی هوشمند بزرگ است که صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی دارد. کیفیت این نمایشگر نیز 2K است. در نتیجه می‌توان گفت باوجود نام Honor که در این گوشی بکار رفته، با یک دستگاه قدرتمند مواجه هستیم.

honor v8 sales

در مرحله اولیه فروش فوری تلفن‌هوشمند Honor V8 به شکل آنلاین آغاز و تعدادی زیادی از این محصول سریعا فروخته شد. این شرکت اعلام کرده امروز موفق به فروش ۲۰۸ هزار عدد از این گوشی شده که این موضوع مشخص می‌کند گوشی‌هوشمند Honor V8 با استقبال خوب مشتریان چینی مواجه شده است. در حالیکه دستیابی به چنین میزان فروشی، برای محصولی از سری Honor بسیار بزرگ تلقی می‌شود، اما اگر به‌ خاطر داشته باشید، تلفن‌هوشمند OPPO R9 هم توانست با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شود. OPPO نیز در اولین مرحله توانست از گوشی هوشمند R9 حدود ۱۸۰ هزار دستگاه بفروشد. البته باید یادآوری کنیم که اولین عرضه این محصول شامل فروش فوری آنلاین و فروش از طریق فروشگاه‌های فیزیکی بوده است. در نهایت OPPO موفق شد پس از گذشت فقط ۴ روز از عرضه اولیه این محصول، ۴۰۰ هزار عدد از آن به فروش برساند.

فروش فوری و آنلاین بعدی Honor V8 در تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد) و از ساعت ۱۰ صبح به وقت کشور چین آغاز خواهد شد.

موبایل‌هوشمند Honor V8 مجهز به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی است که مشابه آن را در گوشی‌های سری هواوی پی ۹ نیز دیده‌ایم، اما در V8 خبری از لنز‌های کمپانی لایکا نیست. احتمالا همین موضوع یکی از دلایل ارزان‌تر بودن Honor V8 نسبت به P9 است.

نظر شما در مورد تلفن هوشمند Honor V8 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات