تصویر وان پلاس 3 فاش شد: ترکیبی از دو تلفن هوشمند وان پلاس 2 و اچ تی سی 10

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ۱ اولین تلفن‌هوشمند شرکت وان‌پلاس بود که مشخصات یک دستگاه رده‌بالا را با قیمتی بسیار خوب ارائه می‌داد. به همین ترتیب شاهد عرضه وان‌پلاس ۲ بودیم و حالا ظاهرا این شرکت در حال کار روی نسل سوم گوشی یاد شده است. به تازگی تصویر رندر جدیدی از این محصول منتشر و بخشی از اطلاعات آن نیز مشخص شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دیروز اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند معرفی نشده وان‌پلاس ۳ منتشر شد. برخی خبرها همچنین تصاویری از این محصول را فاش کردند که بر اساس آن‌ها مشخص شده که بدنه این گوشی‌هوشمند، تمام فلزی خواهد بود. علاوه بر این بر اساس اطلاعاتی که در بنچمارک‌ها از این محصول بدست آمده، پردازنده آن اسنپ‌دراگون ۸۲۰ خواهد بود و از ۴ یا ۶ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد و احتمالا در دو مدل تولید خواهد شد. اما حالا بر اساس تصویر رندر جدیدی که توسط @evleaks منتشر شده، می‌توانیم بخوبی نمای ظاهری وان‌پلاس ۳ را مشاهده کنیم.

این عکس جدید با آنچه قبلا از این گوشی‌هوشمند دیده‌ بودیم، شباهت دارد. بخش پشتی این محصول به صورتی است که در دست گرفتن آن باید آسان باشد و همانطور که اشاره شده از جنس فلز است و خطوط آنتن نیز در این قسمت بخوبی دیده می‌شوند. ماژول دوربین نیز تقریبا یادآور آنچه که در گلکسی اس ۶ دیده بودیم است، درحالی که زبان طراحی وان‌پلاس ۳ تقریبا به صورت کامل از دو مدل قبلی آن یعنی وان‌پلاس ۱ و ۲ دور شده و بیشتر به سمت زبان طراحی تلفن هوشمند اچ‌تی‌سی ۱۰ متمایل شده است.

البته نمی‌توان گفت ظاهر این محصول یک طرح کپی شده کامل است، و فقط آنچه که پس از دیدن این عکس جدید به ذهن خطور می‌کند را بیان کردیم و منظور ما بیشتر شباهت‌ها است. اما اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم می‌توان گفت که این محصول یک دستگاه بسیار زیبا بوده و نمی‌توانیم بیش از این برای معرفی آن صبر کنیم. قطعا بسیاری از کاربران منتظر هستند تا وان‌پلاس ۳ از راه برسد و بتوانند آن را خریداری کنند.

اطلاعات دیگری نیز توسط @evleaks در مورد وان‌پلاس ۳ اعلام شده و او در واقع مشخصاتی که پیش‌ از این نیز در شایعات مرتبط با این محصول بیان شده بود را اصلاح کرده است. وی اعلام کرده که باتری وان‌پلاس ۳ ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد، درحالی که در شایعات قبلی اعلام شده بود که باتری این دستگاه ۳۵۰۰ میلی‌آمپری است. اما در مورد نمایشگر، evleaks نیز تایید کرده که وان‌پلاس ۳ مجهز به یک صفحه‌نمایش AMOLED خواهد بود ولی در مورد اندازه دقیق آن اطلاعی نداده است. بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده این محصول مجهز به صفحه‌نمایشی ۵ یا ۵.۵ اینچی خواهد بود.

نظر شما در مورد تلفن هوشمند وان پلاس ۳ چیست؟ به نظر شما این محصول با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد و چه ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات