افشای تصاویر رندر موتو ایکس 4 نشان از معرفی آن در ۲۴ آگوست سال جاری دارد

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش توییتی توسط یکی از نویسندگان NWE منتشر شد که تصاویر رندری را از نسل چهارم موتو ایکس نشان می‌داد. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که این گوشی هوشمند در مراسمی که ۲۴ آگوست (۳ شهریور) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

استیو همرستوفر، یکی از نویسندگان وب‌سایت NWE با انتشار توییتی، تصاویر رندری از نسل چهارم موتو ایکس موتورولا را به اشتراک گذاشته که احتمالا با نام Moto X4 راهی بازار خواهد شد. روز گذشته، ایوان بلس نیز تایید کرد که تصاویر فاش شده از این گوشی هوشمند که در ماه دسامبر منتشر شده بود، متعلق به این گوشی بوده است. همان‌طور که در تصاویر رندر نیز مشاهده می‌کنید، در پشت این گوشی هوشمند می‌توان دوربین بزرگ را با یک حلقه‌ی عظیم مشاهده کرد. همچنین در پایین پنل پشتی نیز سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد.

براساس اطلاعات ارائه شده انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در مراسمی که ۲۴ آگوست سال جاری برگزار خواهد شد، رونمایی شود.شاید از خود بپرسید که احتمال معرفی این گوشی هوشمنددر ۲۴ آگوست از کجا نشات می‌گیرد؟ برای یافتن پاسخ این سوال کافی است تا نگاهی دقیق به نمایشگر و اطلاعات موجود برای نمایش تقویم این گوشی زیر نمایشگر ساعت بیاندازید؛ تاریخ نمایش داده شده ۲۴ آگوست سال جاری را نمایش می‌دهد.

Motorola Moto X4

هرچند این موضوع در مورد تمام گوشی‌های هوشمند صادق نیست، اما اغلب شاهد به حقیقت پیوستن تاریخی هستیم که در تصاویر رندر فاش شده روی گوشی نمایش داده شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات