تصاویر رندر و ویدیوی طرح مفهومی گوشی هوشمند و معرفی نشده اکسپریا C6 الترا رویت شد

پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر جدید و همچنین یک ویدیو از طرح سه‌بعدی تلفن هوشمند اکسپریا سی 6 الترا سونی منتشر شده که با توجه به آن‌ها می‌توانیم تا حد زیادی از طراحی این محصول آگاه شویم. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

تنها شش ماه پس از اینکه سونی، گوشی‌هوشمند اکسپریا C5 Ultra Selfie را معرفی کرد، حالا این کمپانی ژاپنی ظاهرا در حال کار بر روی مدل کوچک‌تری از آن است. تصاویر رندر منتشر شده از این دستگاه، طراحی عجیب و نامتقارنی را نشان می‌دهد. همچنین فضایی قابل توجه در بالا و پایین این محصول دیده می‌شود، ولی حاشیه‌های کناری آن بسیار کم است. علاوه بر این بر اساس تصاویر واقعی منتشر شده از موبایل هوشمند مورد بحث، حاشیه‌ها به میزان بیشتری کاهش یافته‌اند.

نکته‌ای که نامشخص باقی مانده این است که آیا دو مدل Sony Xperia C6 Ultra و C6 معمولی در حال ساخت هستند یا تنها شاهد یک مدل از این محصول خواهیم بود. امروز یک ویدیوی جدید منتشر شده که در واقع طرح مفهومی و سه‌بعدی C6 Ultra را نشان می‌دهد که بر اساس تصاویر واقعی و اطلاعات منتشر شده از آن ساخته شده است.

مهم نیست که ما از چه دیدی به این فبلت بنگریم؛ چراکه بر اساس این مشخصات و تصاویر منتشر شده از آن، با یک محصول بزرگ، یکپارچه و در عین حال زیبا مواجه هستیم. حاشیه‌های کناری و بالا و پایین این گوشی هوشمند به نظر باریک می‌آیند و ضخامت این محصول نیز ۸.۴ میلی‌متر اعلام شده که نسبت به Xpera C5 Ultra که ضخامتی ۸.۲ میلی‌متری داشت، کمی افزایش یافته است.

اندازه‌ی دو گوشی هوشمند C5 Ultra و C6 Ultra بنا بر گزارشات یکی است؛ اما نگران نباشید، چرا که می‌توان به راحتی این دو مدل را از یکدیگر تشخیص داد. در مدل جدید، دوربین پشتی تغییر مکان داده است و دوربین جلو نیز لنز بزرگتری دارد.

دوربین پشتی و جلویی این گوشی هوشمند به ترتیب ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی خواهند بود و پردازنده‌ی بکار رفته در این محصول نیز Helio P10 بوده که شامل هشت هسته‌ی پردازشی است. حافظه‌ی رم پردازشی C6 Ultra دو گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده که می‌توان آن را با کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی گسترش داد. صفحه‌نمایش ۶ اینچی این دستگاه همانند مدل قبلی‌اش رزولوشن فول اچ‌دی را ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد طراحی این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات