تلفن‌هوشمند G9 Lite و تبلت مدیاپد M2 7.0 رسما در چین معرفی شدند

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش‌تر هم پیش‌بینی شده بود، امروز گوشی هوشمند جدید هواوی G9 Lite به همراه تبلت مدیاپد M2 7.0 به صورت رسمی در چین معرفی شدند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Huawei G9 Lite مدل کوچک شده P9 Lite محسوب می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت صفحه‌نمایش این محصول، ۵.۲ اینچی با کیفیت 1080p بوده و از پردازنده‌ی ساخته شده توسط همین شرکت به نام کرین ۶۵۰ در آن استفاده شده است. این پردازنده مجهز به هشت هسته‌ی ۲.۰ گیگاهرتزی است و در کنار آن ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم پردازشی به کار گرفته شده است. این مشخصات دقیقا در گوشی هوشمند Honor 5C هم ارائه می‌شود. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی گوشی مورد بحث نیز ۱۶ گیگابایت است و می‌توان آن را با کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی ارتقاء داد.

هواوی در پشت G9 Lite یک سنسور اثرانگشت جای داده و بالای آن نیز محل قرارگیری دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. دوربین جلویی این محصول نیز ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که از گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. باتری این دستگاه ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و قابل تعویض نیست. در مورد استفاده از فناوری شارژ سریع هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست، اما حدس زده می‌شود که این مشخصه در G9 Lite وجود ندارد.

تبلت MediaPad M2 در دو مدل با صفحه‌نمایش‌های ۱۰.۱ اینچی و ۸.۰ اینچی تولید شده؛ اما امروز یک مدل جدید ۷ اینچی نیز در این سری معرفی شد. مدیاپد M2 7.0 نیز از سنسور اثرانگشت بهره می‌برد و اولین تبلت هواوی محسوب می‌شود که این قابلیت را دارد. صفحه‌نمایش این محصول هم رزولوشن 1080p را ارائه می‌کند.

باتری تبلت یاد شده ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و انرژی لازم برای فعالیت پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ را فراهم می‌کند. همچنین این تبلت ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. دوربین اصلی این تبلت ۱۳ مگاپیکسل بوده و کنار آن فلش LED قرار گرفته و دوربین جلو هم ۵ مگاپیکسلی است.

تلفن هوشمند Huawei G9 Lite با قیمت ۲۶۰ دلار و در رنگ‌های سفید و مشکی و طلایی عرضه می‌شود و تبلت MediaPad M2 7.0 نیز برای مدل ۱۶ گیگابایتی ۲۴۵ دلار و برای مدل ۳۲ گیگابایتی ۲۷۶ دلار قیمت‌گذاری شده است. فروش این محصولات از روز ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) آغاز خواهد شد؛ اگرچه امکان پیش‌خرید آن از هم اکنون وجود دارد.

نظر شما در مورد این دو محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات