سونی پیش فروش اکسپریا ایکس پرفورمنس را با قیمت ۶۹۹ یورو در اروپا آغاز کرد

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سونی در کنگره جهانی موبایل 2016 گوشی‌های سری X خود را معرفی کرد. اکنون قیمت و زمان عرضه گوشی اکسپریا X Performance در اروپا مشخص شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دفتر سونی در اروپا امروز پیش فروش گوشی اکسپریا X Performance را که در کنگره جهانی موبایل معرفی شد، آغاز کرد. همچنین پیش فروش گوشی‌های اکسپریا X و XA ( که همزمان با اکسپریا X Performance معرفی شده بودند) نیز آغاز شده اما این گوشی‌ها از هفته گذشته در سایت آمازون انگلیس نیز برای پیش فروش قرار گرفته بودند.

در حال حاضر پیش فروش گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس در کشورهای فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا و سوئد آغاز شده است. این گوشی با قیمت ۶۹۹ یورو در رنگ‌های مشکی، سفید، گلد و رز‌گلد به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد که گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس اوایل جولای (تیر ۹۵) عرضه شود در حالی که گوشی‌های اکسپریا X و XA در اواخر می یا اوایل ژوئن (خرداد ۹۵) عرضه خواهند شد.

گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس در بسیاری از موارد مشابه اکسپریا ایکس است اما به جای پردازنده اسنپدراگون 650 (که در اکسپریا ایکس استفاده شده) ، از پردازنده اسنپدراگون 820 بهره می‌برد.

هر سه مدل گوشی‌های سری ایکس سونی در سایت آمریکای این شرکت با عنوان "به زودی" قرار گرفته‌اند و مشخص نیست که همزمان با اروپا در آمریکا نیز عرضه می‌شوند یا خیر.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا تا کنون از گوشی‌های سونی استفاده کرده‌اید؟ آیا گوشی‌های سری ایکس سونی را جانشینان مناسبی برای سری زد این کمپانی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات