تیزرهای تبلیغاتی گوشی جدید موتورولا در توئیتر رویت شد

سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا به زودی دو گوشی جدید معرفی خواهد کرد. در جدید‌ترین تیزر‌های تبلیغاتی این شرکت در توئیتر، ویژگی‌هایی مانند باتری، امنیت و دوربین بهتر در گوشی جدید این شرکت وعده داده شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتظار می‌رود که موتورولا روز ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) در دهلی نو و مکزیک، دو گوشی Moto G4 و Moto G4 Plus را معرفی کند. امروز در حساب توئیتر هند این شرکت، تیزر‌های تبلیغاتی مربوط به گوشی جدید این کمپانی، رویت شد. در این تصاویر، مشکلات افراد مختلف را مشاهده می‌کنید که هر مشکل با یکی از امکانات گوشی جدید این شرکت، رفع می‌شود. به نظر می‌رسد که این تیزر‌ها مربوط به Moto G4 یا Moto G4 Plus باشد.

با هشتگ #Missing موتورولا سعی کرده این پوستر‌ها را به مشکلات افراد ربط دهد. یک نمونه از آنها کوین است که در حال دادن پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه خود بوده و باتری گوشی او تمام شده است. در توئیت نوشته شده: "#Missing زیرا در حالی که می‌خواسته به دختر مورد علاقه خود پیشنهاد ازدواج دهد، باتری گوشی او تمام شده است. با باتری بهتر، دیگر چیزی را از دست نمی‌دهید."

دیگر تیزر‌های موتورولا مربوط به امنیت بهتر و دوربین قدرتمند‌تر است. انتظار می‌رود که موتو جی 4 با صفحه 5.5 اینچی فول اچ‌دی معرفی شود. این گوشی دارای پردازنده ۸ هسته‌ای، ۲ گیگا‌بایت رم و ۱۶ گیگا‌بایت حافظه داخلی خواهد بود. دوربین اصلی گوشی جدید موتورولا ۱۳ مگا‌پیکسل است. گوشی موتو جی 4 پلاس دارای اسکنر اثر انگشت و دوربین اصلی ۱۶ مگا‌پیکسلی خواهد بود.

در ادامه تیزر‌های تبلیغاتی جدید موتورولا را مشاهده می‌کنید:

تبلیغ موتورولا
تبلیغ موتورولا

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا تا کنون از گوشی‌های موتورولا استفاده کرده‌اید؟ آیا کمپانی لنوو می‌تواند بار دیگر گوشی‌های موتورولا را به جمع پر‌فروش‌ترین‌ها برگرداند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات