گوشی هوشمند وان پلاس 3 در دونسخه و با قیمت 310 دلار عرضه می شود

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس را با عرضه تلفن‌های هوشمند سطح بالا و خوش قیمت می‌شناسیم. اخیرا شایعاتی در مورد نسل جدید گوشی هوشمند این شرکت منتشر شده و حالا نیز اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آمده است. بر اساس این اطلاعات قیمت وان‌پلاس ۳ حدود ۳۱۰ دلار بوده و در دو مدل عرضه می‌شود. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

اکنون می‌دانیم که پرچمدار وان‌پلاس ۳ به زودی از راه خواهد رسید. در حقیقت اخیرا اولین تصاویری که گفته می‌شود نمونه‌هایی احتمالی از عکس‌های گرفته شده با دوربین این دستگاه هستند توسط مدیرعامل وان‌پلاس آقای Pete Lau منتتشر شد. حالا اطلاعات دیگری در مورد پرچمدار معرفی نشده این کمپانی از طریق یکی از کارکنانش بدست ِآمده است.

یکی از مهم‌ترین جزئیاتی که امروز در مورد این گوشی هوشمند مشخص شده قیمت آن است. منبع این خبر اعلام کرده که وان‌پلاس ۳ با قیمت ۳۱۰ دلار عرضه خواهد شد. قیمت یاد شده احتمالا برای مدل پایه تعیین شده اما اگر حقیقت داشته باشد، نسبت به وان‌پلاس ۲ که ۳۲۹ دلار قیمت داشت ارزان‌تر شده است.

منبع این خبر همچنین اعلام کرده که وان‌پلاس ۳ در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت حافظه رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی است. علاوه بر این مدل قدرتمندتری نیز همزمان با مدل پایه عرضه خواهد شد که گفته شده این مدل نیز از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد اما از ۶ گیگابایت حافظه رم پردازشی در آن استفاده شده و حافظه داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایت خواهد بود. طبیعتا مدل دوم با قیمت بالاتری ارائه خواهد شد ولی در این مورد هنوز جزئیات خاصی در دسترس نیست.

شایعات پیشین بیان می‌کردند که این محصول در روز ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) سال جاری معرفی خواهد شد و در اوایل ژوئن (۱۲ خرداد به بعد) نیز برای خرید در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

بنابراین اگر اطلاعاتی که از جانب کارمند وان‌پلاس ارائه شده حقیقت داشته باشند، به زودی شاهد یک تلفن هوشمند دیگر با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ خواهیم بود ولی با قیمت ۳۱۰ دلار! در این شرایط یک پرچمدار جدید از راه خواهد رسید که رقیب مستقیمی برای Xiaomi Mi5 نیز محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد وان پلاس ۳ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات