اچ تی سی روی نسل بعدی گوشی های نکسوس کار می‌کند

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون شایعاتی در مورد نسل بعدی گوشی هوشمند نکسوس گوگل منتشر شده، اما با این وجود تا به این لحظه هنوز اطلاعات چندانی در مورد این محصول در دسترس نیست. اما به تازگی شایعه‌ای جدید در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده که خبر از ارائه دو مدل از آن را می‌دهد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در ماه ژانویه سال جاری، شایعاتی همانند سال ۲۰۱۵ منتشر شد حاکی از آنکه سال ۲۰۱۶ نیز شاهد ارائه دو گوشی هوشمند نکسوسی خواهیم بود که هر دو این محصولات توسط کمپانی HTC تولید می‌شوند. حالا شایعه‌ جدیدی منتشر شده که علاوه بر این موضوع، اطلاعات و جزئیات بیشتری را در مورد گوشی‌های مورد اشاره بیان کرده است.

این شایعه از جانب فاش کننده معروف، evleaks منتشر شده است. او اعلام کرده دو دستگاه جدید از سری نکسوس توسط HTC در حال ساخت هستند که از اندروید N بهره خواهند برد. وی نام این دو محصول را M1 و S1 اعلام کرده است. در ادامه توییتی که evleaks در مورد محصولات جدید سری نکسوس منتشر کرده را با هم می‌خوانیم.

اچ‌تی‌سی در حال ساخت دو محصول جدید برای گوگل است که به سیستم‌عامل اندروید N مجهز هستند و نام آن‌ها M1 و S1 است. #nexus— Evan Blass (@evleaks) April 27, 2016

متاسفانه جزئیات بیشتر بخصوص مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند جدید نکسوس اعلام نشده است. اما در هرحال، بر اساس شایعات قبلی باید یاد آور شویم که یکی از این محصولات صفحه نمایشی ۵ اینچی خواهد داشت و مدل دوم نیز مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی است.

بنظر شما نکسوس‌های امسال با چه مشخصاتی تولید می‌شوند؟ لطفا نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات