اوپو Find 9 احتمالا با صفحه نمایش 4K معرفی می‌شود

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اوپو در ماه ژوئن (خرداد) گوشی Find 9 را معرفی خواهد کرد. بر اساس شایعاتی که درباره‌ی این گوشی منتشر شده، ظاهرا با نمایشگر 4K و 6 گیگا‌بایت رم عرضه خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی اوپو در طول سال گذشته گوشی‌های زیادی به بازار عرضه نکرد و از میان گوشی‌هایی تولیدی این برند، هیچ کدام در حد گوشی‌های رده بالای سال نبود. آخرین پرچمدار اوپو گوشی Find 7 بود که در سال 2014 معرفی شد. در ژانویه 2015 (دی 1393) اولین اخبار در رابطه با توسعه گوشی Find 9 توسط اوپو به عنوان پرچمدار جدید این شرکت، منتشر شد. اما در طول سال 2015 این گوشی راهی بازار نشد. با این حال اواخر سال اعلام شد که Find 9 در سال 2016 معرفی خواهد شد. اکنون شایعات جدیدی از این گوشی منتشر شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی Find 9 در ماه ژوئن (خرداد) معرفی خواهد شد و بعد از آن به سرعت به بازار عرضه می‌شود. این اخبار و اطلاعات از سوی کمپانی اوپو تأیید نشده‌اند.

گوشی Find 9 احتمالاً با قیمت 3998 یوان (615 دلار یا 545 یورو) به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان از صفحه نمایش 4K در کنار 6 گیگا‌بایت رم، 128 گیگا‌‌بایت حافظه داخلی و پردازنده اسنپدراگون 820 نام برد. سیستم شارژ سریع Super VOOC نیز احتمالاً در این گوشی وجود خواهد داشت و دوربین این گوشی دارای سنسور لرزشگیر هوشمند خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا گوشی جدید اوپو ارزش برچسب قیمتی بالای 600 دلار را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات