مشخصات موتو ایکس 2016 موتورولا فاش شد: رم 4 گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 820

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید تلفن هوشمند Moto X موتورولا به زودی معرفی خواهد شد. حال اطلاعاتی از سایت بنچمارک GeekBench به دست آمده که احتمال می‌رود مشخصات این گوشی هوشمند معرفی نشده باشد. 4 گیگابایت حافظه رم پردازشی و پردازنده اسنپدراگون 820 از جمله این مشخصات هستند. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

مشخصات دستگاه جدیدی از موتورولا با شناسه مدل XT1650 در سایت بنچمارک GeekBench رویت شد. نام کد پروژه محصول یاد شده Sheridan است که می‌توان آن را به تلفن هوشمند Motorola Moto X 2016 نسبت داد. البته کمی سردرگمی میان نام مدل و مشخصات فنی این دستگاه وجود دارد که از جمله می‌توان به پردزانده اسنپدراگون ۸۲۰ با ۴ هسته پردازشی، چیپ گرافیکی Adreno 530، چهار گیگابایت حافظه رم پردازشی و اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو اشاره کرد.

مشتریان علاقمند می‌توانند این محصول را با توجه به نیاز خود و در دو مدل با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی خریداری کنند. بر اساس اطلاعاتی که تا کنون بدست آمده تاریخ معرفی گوشی جدید یاد شده ۸ ژوئن (۲۰ خرداد) اعلام شده است. با توجه به این موضوع که زمان معرفی این گوشی با فاصله کمی از کنفرانس سالانه Google I/O خواهد بود، امکان اینکه اندروید N به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد بسیار کم است.

امتیاز گوشی مورد اشاره در تست بنچمارک GeekBench در حالت تک هسته‌ای ۲۳۰۹ و در حالت چند هسته‌ای ۵۳۴۴ است. این امتیازات را می‌توان تا حد زیادی مشابه امتیازات ثبت شده توسط دیگر دستگاه‌هایی که از پردازنده‌ای مشابه بهره می‌برند دانست.

تلفن هوشمند Motorola Moto X Pure Edition نیز با شناسه مدل XT-1575 تولید می‌شود بنابراین بنظر می‌آید که شناسه XT-1650 متعلق به نسل بعدی سری Moto X باشد.

moto x 2016 specs

به نظر شما نسل بعدی موتو X واقعا چنین مشخصاتی خواهد داشت؟ لطفا نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات