اظهارات مدیر عامل کوالکام در ارتباط با تغییر در مودم آیفون 7

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون در آیفون‌های اپل از مودم‌های کوالکام استفاده می‌شد. براساس اظهارات مدیر عامل کوالکام، ممکن است اپل در آیفون 7، از مودم‌های شرکت دیگری استفاده کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در ماه اکتبر (آبان) سال گذشته و همچنین ماه گذشته، اظهاراتی مبنی بر استفاده از مودم اینتل در آیفون 7، مطرح شد. در حال حاضر، گوشی‌های آیفون از مودم‌های شرکت کوالکام بهره می‌برند. سال گذشته شایعاتی در رابطه با ارسال تیمی از اپل به مونیخ جهت بهینه‌کردن مودم 7360 LTE اینتل برای استفاده در آیفون 7، منتشر شد. همچنین گفته شد که اپل تعدادی از مهندسان شبکه سازنده این تراشه را استخدام کرده است.

امروز احتمال تغییر مودم در آیفون 7، واضح‌تر شد. استیو مولنکوف مدیر عامل کوالکام، امروز به تحلیلگران اعلام کرد که یکی از مشتریان بزرگ این شرکت تصمیم به ارائه یک پیشنهاد به کمپانی رقیب این شرکت را دارد که باعث ضرر هنگفت کوالکام می‌شود. در حالی که مدیر عامل، نام شرکت را اعلام نکرد، بسیاری از تحلیلگران معتقدند که مولنکوف در رابطه با اپل صحبت کرده است.

انتظار می‌رود گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در سپتامبر (شهریور) معرفی شوند. با توجه به مدت زمان محدود تا زمان عرضه و نیاز به ساخت میلیون‌ها تراشه برای این دو گوشی، احتمالاً تصمیم در رابطه با مودم مورد استفاده در آیفون‌های جدید، گرفته شده است. اپل تا کنون در این باره صحبتی نکرده است.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا تا کنون از آیفون‌های اپل استفاده کرده‌اید؟ از مودم این گوشی‌ها راضی بوده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات