گوشی آنر وی 8 قبل از معرفی رسمی، برای فروش در سایت های آنلاین رویت شد

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است که اخباری از گوشی آنر وی ۸ منتشر شده است. اکنون این گوشی قبل از معرفی رسمی، برای فروش آنلاین در فهرست فروش چندین سایت قرار گرفته است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی آنر هواوی، اولین گوشی پرچمدار خود با نام آنر وی ۸ را همراه با دوربین دو‌گانه، روانه بازار خواهد کرد.

اکنون تعدادی از سایت‌های فروش آنلاین، این گوشی را به همراه مشخصات کامل آن، در فهرست فروش خود قرار داده‌اند و عکس‌ها و مشخصات این محصول بسیار شبیه به آن‌چه است که تاکنون دیده‌ایم.

honor v8

البته مغایرت‌هایی هم در اطلاعات سایت‌ها وجود دارد. در یکی از سایت‌ها اندازه‌ی صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ اعلام شده؛ در حالی که دیگر سایت‌ها اندازه را ۵.۵ اینچ اعلام کرده‌اند. اما بقیه‌ی اطلاعات در تمام سایت‌ها یکسان است.

این گوشی دارای پردازنده‌ی دو گیگا‌هرتز کرین ۹۵۰ و دو دوربین ۱۲ مگا‌پیکسلی خواهد بود. اگر از وجود نام لایکا صرف‌نظر کنید، مشخصات دوربین این گوشی و هواوی پی 9 یکسان است.

دوربین سلفی این دستگاه ۸ مگا‌پیکسل خواهد بود. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از دو سیم کارت از مشخصه‌های دیگر گوشی آنر وی ۸ است. ضخامت گوشی ۶.۹۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۴۴ گرم است. این گوشی از اندروید مارشمالو همراه با EMUI هواوی بهره خواهد برد.

honor v8

گوشی آنر وی ۸ در دو مدل عرضه می‌شود. یک مدل دارای رم ۳ گیگا‌بایت در کنار ۳۲ گیگا‌بایت حافظه‌ی داخلی است و نمونه‌ی دیگر از ۴ گیگا‌بایت رم در کنار ۶۴ گیگا‌بایت حافظه‌ی داخلی، بهره می‌برد. شروع قیمت‌ها از ۳۹۹ دلار (۲۵۹۰ یوان) اعلام شده است. در رابطه با درستی اطلاعات موجود، بایستی تا زمان معرفی رسمی این گوشی در ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) منتظر بمانیم.

نمونه‌ی سفید این گوشی در یکی از سایت‌ها به نمایش گذاشته شده بود و طراحی زیبایی داشت. حاشیه‌ی دور آن از جنس فلز است. روکش صفحه این گوشی نیز شیشه‌ی 2.5D و صفحه‌ی آن فاقد حاشیه است.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا طراحی این گوشی را می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات