گوشی Liquid Zest Plus ایسر با باتری 5000 میلی آمپری رونمایی شد

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسر امروز طی مراسمی در نیویورک گوشی جدید خود را معرفی کرد. این گوشی که Liquid Zest Plus نام گرفته است؛ یک گوشی میان‌رده با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که حدود ۲۵۰ دلار قیمت دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسر جزو کمپانی‌های شناخته شده در آمریکا است. اگرچه اکثر گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت، وارد بازار آمریکا نشده‌اند، اما ایسر جزو بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان کروم‌بوک است که اکثر آن‌ها در دسترس کاربران آمریکایی قرار دارند. این شرکت همچنین در زمینه‌ی ساخت تبلت نیز فعالیت می‌کند و پنجشنبه‌ی گذشته از تبلت Iconia 10 رونمایی کرد. امروز ایسر در مراسم خود در نیویورک از تکنولوژی‌های جدید خود رونمایی کرد و در کنار آنها گوشی هوشمند جدید خود با نام Liquid Zest Plus نیز رونمایی کرد. این گوشی جزو گوشی‌های میان‌رده است و قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار دارد.

liquid zest plus

اگرچه ممکن است Liquid Zest Plus تعدادی از کاربران را به دلیل قیمت مناسب خود مشتاق به خرید کند، اما مهم‌ترین ویژگی این گوشی باتری قدرتمندی است که ایسر در این دستگاه قرار داده است. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد که اگر‌چه بزرگ‌ترین باتری موجود نیست، اما در مقایسه با اکثر گوشی‌ها مخصوصاً گوشی‌های کمپانی‌های معروف، دارای حجم بیشتری است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت اچ‌دی، دوربین اصلی ۱۳ مگا‌پیکسلی با فوکوس لیزری و دوربین سلفی واید ۵ مگا‌پیکسلی است.

liquid zest plus

با توجه به اینکه ایسر مشخصات پردازنده، رم، حافظه‌ی داخلی و مشخصات دیگر این گوشی را اعلام نکرده، اطلاعات دیگری از این گوشی در دسترس نیست. همچنین اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه‌ی گوشی و مکان‌هایی که ارائه خواهد شد، وجود ندارد. گوشی Liquid Zest Plus تنها دستگاه معرفی شده در مراسم امروز نبود. ایسر از کروم‌بوک جدید مقاوم خود نیز برای استفاده در مکان‌های کاری، رونمایی کرد. این مدل جدید کروم‌بوک ۱۴ است که ایسر ماه پیش معرفی کرده بود. هنوز قیمتی برای این دستگاه اعلام نشده است؛ اما به زودی قیمت این دستگاه توسط ایسر اعلام خواهد شد.

نظر شما در رابطه با گوشی جدید ایسر چیست؟ آیا از محصولات این شرکت استفاده کرده‌اید؟ آیا کیفیت محصولات این شرکت راضی‌کننده هستند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات