تلفن هوشمند P9 لایت هواوی رسما معرفی شد

جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر خاطرتان باشد به تازگی خبری در مورد تلفن هوشمند P9 Lite هواوی در زومیت برایتان منتشر کردیم. حالا این محصول به صورت رسمی توسط شرکت سازنده معرفی شده و در خرداد ماه سال جاری عرضه خواهد شد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدت کوتاهی پس از معرفی دو تلفن‌هوشمند پرچمدار هواوی یعنی P9 و P9 Plus، این کمپانی مدل دیگری از گوشی یاد شده را با نام P9 Lite معرفی کرد که گفته می‌شود احتمالا آخرین مدل سری P9 محسوب می‌شود.

همانطور که پیش‌تر در گزارش‌ها و تصاویری از این گوشی هوشمند جدید دیده بودیم در پشت آن شاهد یک سنسور اثر انگشت هستیم. صفحه نمایش این دستگاه ۵.۲ اینچی بوده و رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد که از این نظر دقیقا شبیه به P9 است. البته که تفاوت‌هایی بین این مدل و مدل اصلی وجود دارد. درحالیکه هر دو دستگاه دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده و اندازه آن‌ها نیز تقریبا برابر است، اما P9 Lite از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی که در P9 بکار گرفته شده، بی‌بهره مانده و به جای آن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت آن جای گرفته است. علاوه بر این، پردازنده مورد استفاده در این مدل جدید Kirin 650 است که شامل ۸ هسته پردازشی بوده ولی به اندازه Kirin 955 که در P9 قرار داده شده، قدرتمند نیست.

پی 9 لایت

تلفن هوشمند P9 Lite دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی است که می‌توان آن را با کارت حافظه جانبی گسترش داد. حافظه رم این محصول نیز بسته به اینکه در چه ناحیه‌ای از جهان زندگی می‌کنید ۲ یا ۳ گیگابایت خواهد بود. باتری محصول مورد بحث نیز ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است. از نظر نرم‌افزاری این دستگاه همانند P9 اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می‌کند که البته به رابط کاربری انحصاری هواوی به نام EMUI 4.1 مزین شده است.

Huawei P9 Lite در خرداد ماه سال جاری (May 2016) و با قیمت ۲۹۹ دلار در اروپا عرضه خواهد شد. در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم این گوشی هوشمند چه زمانی قرار است در آمریکا و دیگر نقاط دنیا عرضه شود، اما قیمت مدل آنلاک آن احتمالا همان ۳۰۰ دلار تعیین خواهد شد.

پی 9 لایت

آیا شما نسبت به خرید P9 Lite تمایل دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات