میزو پرو 6 چهارشنبه ۲۵ فروردین رونمایی خواهد شد

یک‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
در هفته‌های اخیر، خبرهای بسیاری در مورد مشخصات، ظاهر و تاریخ عرضه‌ی پرچمدار میزو منتشر شد. پس از انتشار شایعات بسیار، حال این کمپانی چینی اعلام کرده است که در روز چهارشنبه ۲۵ فروردین از گوشی هوشمند و پرچمدار خود با نام پرو ۶ رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

میزو پرو ۶ یکی از بهترین گوشی‌های چینی اندرویدی است که کاربران مدت‌هاست در انتظار آن هستند. این گوشی، پرچمدار کمپانی میزو خواهد بود. به تازگی مدیرعامل کمپانی، صحت طرح‌های لو رفته از طراحی پشت این گوشی را تایید کرده است. گوشی پرو ۵ این کمپانی، در ماه شهریور سال گذشته عرضه شد و ما انتظار نداشتیم که کمپانی مورد بحث، پس از ۷ ماه قصد معرفی پرچمدار جدیدی را داشته باشد. زمان مورد انتظار ما برای معرفی این گوشی، سه ماهه‌ی سوم یا چهارم سال جاری میلادی بود، اما ظاهرا قرار است دستگاه، بسیار زودتر از زمان مورد انتظار ما رونمایی شود. منابع موثق، از چند هفته پیش خبر داده بودند که میزو، گوشی پرو ۶ را در اواسط آوریل رونمایی خواهد کرد. کمپانی میزو نیز اطلاعاتی را در مورد زمان برگزاری مراسم ارائه داده است.

چند روز پیش، کمپانی میزو از گوشی میان‌رده‌ی خود با نام ام ۳ نوت رونمایی کرد و ظاهرا قرار است مراسم دیگری نیز به زودی توسط این شرکت برگزار شود. دعوتنامه‌های این مراسم برای خبرنگاران و فعالان دنیای تکنولوژی فرستاده شده است و در آن به تاریخ ۱۳ آوریل اشاره شده است. با نگاهی به تصاویر زیر می‌توان اطلاعاتی به دست آورد. از این تصاویر مشخص است که پرو ۶، مهم‌ترین محصولی است که در این کنفرانس معرفی می‌شود.

میزو پرو ۶
میزو پرو ۶
میزو پرو ۶

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، این دعوتنامه‌ها به صورت دستی نوشته شده‌اند و بسیاری از افراد دعوت شده به مراسم با دیدن آن‌ها زبان به تحسین گشوده‌اند. برخی هم شک کرده‌اند که ممکن است این دعوتنامه‌ها جعلی باشند؛ اما این گونه نیست. میزو شماری از مشخصات گوشی پرو ۶ را اعلام کرده است. از جمله این مشخصات می‌توان به صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و حساس به فشار، طراحی خلاقانه‌ی آنتن و بهره‌گیری از هلیو ایکس ۲۵، تراشه‌ی قدرتمند ۶۴ بیتی و ده هسته‌ای جدید کمپانی مدیاتک اشاره کرد. میزو نخستین کمپانی است که در محصولات خود از این تراشه استفاده می‌کند و احتمالا این عنوان را تا چند هفته در انحصار خود خواهد داشت.

گوشی پرو ۶ قرار است با بدنه‌ای فلزی رونمایی شود. این پرچمدار، از نظر طراحی، تفاوت‌هایی با نسخه‌ی قبلی خود خواهد داشت. مطابق اغلب پرچمداران چینی، پرو ۶ نیز دارای دکمه‌‌ی سخت‌افزاری هوم در زیر صفحه‌نمایش خود خواهد بود. کلید‌های پاور و افزایش و کاهش صدا نیز بر روی لبه‌ی سمت راست گوشی در دسترس خواهند بود. این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود. احتمال تجهیز این پرچمدار به دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی هم بسیار بالا است. البته این‌ها تنها حدس و گمان‌هایی منطقی هستند و ممکن است میزو با کاری عجیب و خارق‌العاده، همه را شگفت‌زده کند. انتظار داریم که پرو ۶ در لبه‌ی پایین خود و در کنار اسپیکر، به پورت یو اس بی نوع c مجهز باشد. سیستم‌عامل این گوشی، یکی از دو نسخه‌ی ۵.۱ یا ۶ اندروید خواهد بود. احتمال استفاده از نسخه‌ی ۶ اندروید یا مارشمالو در این گوشی بیشتر است. در نهایت باید به بهره‌گیری این پرچمدار از رابط کاربری اختصاصی میزو به نام Flyme UI اشاره کنیم.

نظر شما در مورد این پرچمدار چیست؟ آیا رزولوشن صفحه‌‌نمایش آن را برای یک پرچمدار سال ۲۰۱۶ کافی می‌دانید؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دوستانتان در زومیت به اشتراک بگذارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات