هواوی برای توسعه دوربین پی 9 با leica همکاری کرده است

شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دوربین یکی از مهم‌ترین شاخص‌های مورد توجه خریداران گوشی‌های هوشمند است. به تازگی هواوی تایید کرده است که دوربین گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود یعنی p9‌ را با همکاری شرکت آلمانی Leica‌ توسعه داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قدرت دوربین گوشی‌های اندرویدی یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی است که مورد توجه خریداران است. با توجه به این که پرچمدار جدید هواوی یعنی P9 به زودی پس از مدت‌ها انتظار معرفی می‌شود، هواوی تایید کرده است که دوربین این گوشی هوشمند توسط شرکت آلمانی leica توسعه داده شده است. 

این که Leica چطور توانسته تا تجربه عکاسی و فیلمبرداری با پی ۹ را که انتظار می‌رود به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی مجهز باشد  توسعه دهد نکته‌ای است که باید تا زمان عرضه رسمی این گوشی هوشمند صبر کنیم. اما ناگفته پیداست که انتظار یک عملکرد فوق‌العاده را از دوربین این گوشی داریم. 

شرکت آلمانی Leica نیاز به معرفی زیادی ندارد این شرکت بیش از ۱۵۰ سال سابقه در این حوزه دارد و همکاری با هواوی می‌تواند باعث خوشحالی علاقمندان به عکاسی و البته برند هواوی شود. وقتی به همکاری دیگر کمپانی با سابقه آلمانی یعنی کارل زایس (که از قضا این شرکت هم بیش از ۱۵۰ سال سابقه در این حوزه دارد) با نوکیا می‌اندازیم، دوران طلایی همکاری این دو شرکت را به یاد می‌آوریم و شاید حالا همکاری هواوی و leica نیز سرآغاز دوران جدیدی برای دو شرکت باشد. 

اگر متخصصان leica بتوانند تجربه کارل زایس با نوکیا را در همکاری خود با هواوی تکرار کنند، بدون شک هواوی صاحب مزیت رقابتی مهمی در مقایسه با رقبای اندرویدی خود خواهد شد.اگر چه پیش از این گو پینگ از مدیران هواوی مهر تایید بر همکاری این شرکت با لایکا زده ولی باید ببینیم این همکاری در چه سطحی بوده است.

پیش از این اچ‌تی‌سی وعده دوربینی در کلاس جهانی را برای پرچمدار جدید خود که طی هفته‌های آتی معرفی خواهد شد، داده با این حال با توجه به تجربه‌های قبلی که از دوربین‌های اچ‌تی‌سی داریم، بیش از این که انتظار دوربین اچ‌تی‌سی را بکشیم، به لطف نام لایکا در انتظار دوربین پی ۹ هواوی هستیم. 

خوشبختانه نیاز نیست که خیلی هم منتظر بمانیم چرا که هواوی دعوتنامه مراسم خود را برای ۶ آوریل  (۱۸ فروردین) ارسال کرده است. بدون شک اخبار دقیق در مورد دوربین پی ۹ هواوی را در زمان معرفی این گوشی هوشمند می‌توانید در زومیت بخوانید. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید هواوی به صفحه‌ی هواوی پی 9 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات