مشخصات ام 3 نوت میزو در بنچمارک آنتوتو رویت شد

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام پس از ماه‌ها سکوت، قرار است کمپانی چینی میزو اولین گوشی خود در سال ۲۰۱۶ را با نام ام ۳ نوت معرفی کند. به تازگی مشخصات فنی این گوشی در بنچمارک آنتوتو رویت شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قرار است کمپانی میزو روز ۶ آوریل (۱۸ فروردین) از جدیدترین گوشی خود در سال ۲۰۱۶ رونمایی کند. پیشتر در تصاویر تبلیغاتی که از این گوشی منتشر شده بود، اطلاعات کمی از نسخه‌ی نهایی ام ۳ نوت میزو دیده می‌شد. حالا به لطف مشخصات فاش شده در بنچمارک آنتوتو می‌توانیم اطلاعات دقیق‌تری از محصول آتی میزو داشته باشیم. گرچه بیشتر مشخصات ام ۳ نوت میزو پیش‌تر در شایعات مختلف فاش شده بود.

براساس آنچه در بنچمارک انتوتو دیده می‌شود، گوشی ام ۳ نوت میزو به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای هلیو پی ۱۰ مدیاتک، ۲ یا ۳ گیگابایت رم، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل مجهز خواهد شد. اما نکته‌ی جالب این است که ام ۳ نوت میزو در سال ۲۰۱۶ از اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی بهره می‌برد.

ام 3 نوت

با توجه به مشخصات فنی فاش شده در بنچمارک انتوتو یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته نسبت به نسل قبلی، استفاده از پردازنده‌ی هلیو پی ۱۰ مدیاتک در نسخه‌ی جدید است. کم و بیش برخی از مشخصات فنی ام ۳ نوت مانند باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن با ام ۲ نوت یکسان است. ام ۳ نوت میزو توانسته امتیازی در حدود ۴۵۰۰۰ هزار را از آن خود کند که خیلی شگفت‌انگیز نیست ولی احتمال دارد نسخه‌ی نهایی امتیاز بالاتری کسب کند.

البته ناگفته نماند این گوشی با توجه به مشخصات فنی اعلام شده و قیمتی در حدود ۱۵۴ دلار، می‌تواند ارزش خرید زیادی داشته باشد.

طبق گفته‌های هوآنگ، مدیر عامل میزو، ام ۳ نوت نه تنها اولین گوشی این کمپانی در سال ۲۰۱۶ است، بلکه یکی از زیباترین نمونه‌های تولید شده توسط این میزو خواهد بود. هنوز تصاویر زیادی از طراحی این گوشی منتشر نشده ولی چند روز دیگر بعد از معرفی رسمی M3 Note میزو، همه‌ی ابهامات برطرف خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات