ال جی جی 5 گزینه‌ ای برای فعال یا غیرفعال کردن منوی اپلیکیشن ها دارد

دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
ال جی در ال جی جی 5 ابتدا منوی اپلیکیشن‌ها یا اپ دراور را حذف کرده بود اما پس از گرفتن بازخورد از سوی مخاطبان، در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی خود که به معرفی UX 5.0 می‌پرداخت محلی از منو را نشان داده که می‌توان از آن بخش منوی اپلیکیشن‌ها را فعال کرد.
تبلیغات

ال جی جی ۵ ابتدا دارای اپ دراور یا همان منوی اپلیکیشن‌ها نبود اما به نظر می‌رسد با توجه به بازخوردها ال‌جی تصمیم گرفته گزینه‌ای برای بازگرداندن اپ دراور در بخش تنظیمات تعبیه کند. اپ دراور یا منوی اپلیکیشن‌ها بخشی به ظاهر ساده اما بسیار حیاتی برای علاقمندان اندروید است که از دست دادن آن شاید برای بسیاری حکم خریداری نکردن گوشی را داشته باشد.

در منوی تنظیمات ال جی جی ۵ بخشی با نام Home&app drawer وجود دارد که با زدن تیک کناری آن می‌توان منوی اپلیکیشن‌ها را بازگرداند.

lg g5

با این حال ال‌جی همچنان معتقد است نبود منوی اپلیکیشن‌ها باعث ساده‌تر شدن اندروید می‌شود اما اگر شما با ال‌جی هم عقیده نباشید، به راحتی‌ می‌توانید منوی اپلیکیشن‌ها را به رابط کاربری گوشی جی ۵ خود بازگردانید.

به جز حذف منوی اپلیکیشن‌ها رابط کاربری جدید ال‌جی تغییر زیادی از لحاظ عملکرد نکرده و تنها ظاهر آن بهتر شده تا آن را هر چه بیشتر به طراحی اندروید خام نزدیک‌تر کند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید ال جی به صفحه‌ی ال جی جی 5مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات