وان‌ پلاس 3 نوزدهم فروردین رونمایی می‌شود (بروزرسانی: تکذیب شد)

شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته وان‌پلاس برای معرفی پرچمدار خود از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده کرد. اما گفته می‌شود پرچمدار سال ۲۰۱۶ این کمپانی به نام وان‌پلاس ۳ روز نوزدهم فروردین در جریان یک رویداد رسمی معرفی خواهد شد. ضمن اینکه به فاصله‌ی چند روز مانده به این مراسم، مشخصات فنی وان‌پلاس ۳ در بنچمارک انتوتو رویت شده است.
تبلیغات

اگرچه وان‌پلاس تا امروز محصولات زیادی را معرفی نکرده، ولی گوشی‌های این کمپانی مشخصات جذابی دارند که باعث شده خریداران زیادی را به خود جلب کنند. سال گذشته گوشی وان‌پلاس ۲ با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی به صورت رسمی معرفی شد. اما براساس شایعات منتشر شده قرار است گوشی OnePlus 3 روز ۷ آوریل (۱۹ فروردین) طی مراسمی در شهر پکن رونمایی شود.

به فاصله‌ی چند روز مانده تا رونمایی رسمی وان‌پلاس ۳، مشخصات فنی این گوشی در بنچمارک انتوتو رویت شده است. پرچمدار جدید وان‌پلاس با شماره مدل A3000 به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته‌ی پردازشی، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰، رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت مجهز شده است.

دوربین اصلی وان‌پلاس ۳ یک سنسور ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلوی این گوشی یک نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم عامل OxygenOS که بر مبنای اندروید ۶.۰.۱ طراحی شده نیز به صورت پیش‌فرض روی وان‌پلاس ۳ نصب می‌شود.

سال گذشته وان‌پلاس از وان‌پلاس ۲ به عنوان قاتل پرچمداران ۲۰۱۶ یاد می‌کرد ولی به نظر می‌رسد این ادعا خیلی به واقعیت نزدیک نشده و کمپانی سازنده تصمیم گرفته خیلی با احتیاط و بی‌‌ادعا وان‌پلاس ۳ را معرفی کند.

در حال حاضر تمامی این اخبار در حد شایعه است و باید منتظر باشیم و ببینیم آیا واقعا وان‌پلاس ۳ روز ۱۹ فروردین معرفی می‌شود.

بروزرسانی: وان‌پلاس ضمن تایید برگزاری مراسم ۱۹ فروردین، اعلام کرده در حال کار بر روی گوشی وان‌پلاس ۳ است ولی قرار نیست این دستگاه در این رویداد رونمایی شود. به گفته کارل پی، یکی از موسسان وان‌پلاس، پرچمدار بعدی این کمپانی اواخر سه ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات