میزو ام 3 نوت ۱۸ فروردین معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود شرکت میزو در سال ۲۰۱۶ نسخه‌ی جدید محصول موفق و ارزان قیمتش را با نام ام ۳ نوت معرفی کند که بر اساس اخبار منتشر شده، زمان معرفی آن ۱۸ فروردین سال جاری خواهد بود.
تبلیغات

میزو یکی از شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند در چین است که در طول دو سال گذشته توانسته قدم‌های بزرگی را در زمینه فروش بردارد. البته این در حالی است که تلفن‌های هوشمند این شرکت در اروپا به صورت محدود فروخته می‌شوند و البته هیچ نماینده رسمی نیز برای فروش این محصولات در آمریکا وجود ندارد. یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت این شرکت، قیمت پایین محصولات در کنار ویژگی‌ها و سخت افزار مناسب است.

میزو m3 نوت

حال بعد از موفقیت محصول ارزان قیمت میزو با نام میزو m2 نوت، به‌نظر می‌رسد که میزو در تلاش است تا m3 نوت را معرفی کند. این محصول بر اساس دعوتنامه میزو ۶ آوریل (۱۸ فروردین) در چین معرفی خواهد شد و در همان روز شاهد معرفی هواوی پی ۹ (P9) نیز خواهیم بود.

بر اساس آنچه که در میزو m2 نوت دیده بودیم، از میزو m3 Note انتظار داریم که نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل) داشته باشد و به احتمال زیاد شاهد سنسور اثر انگشت نیز در این محصول خواهیم بود. انتظار می‌رود که این دستگاه از پردازنده مدیاتک Helio P10 استفاده کند. این تلفن هوشمند در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه microSD وجود دارد.

چندی پیش لیستی از یک منبع چینی منتشر شد که در آن برنامه میزو (Meizu) برای معرفی محصولات جدید در سال ۲۰۱۶ مشخص بود. در تصویر زیر می‌توانید این لیست را مشاهد کنید.

میزو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات