برخلاف کره جنوبی، گلکسی اس 7 در اروپا مورد استقبال قرار گرفته است

جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از یک ماه پیش سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج رونمایی کرد. حال با عرضه‌ی جهانی آن‌ها، آمارهای مختلفی از میزان استقبال کاربران از این گوشی‌ها منتشر شده است. به نظر می‌رسد گلکسی اس 7 در اروپا مورد استقبال واقع شده است.
تبلیغات

سامسونگ پس از آنکه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را در MWC 2016 معرفی کرد، این گوشی هوشمند را در بازار جهانی عرضه کرد. گلکسی اس ۷ با وجود اینکه از ظاهری شبیه به نسل پیشین این گوشی هوشمند یا همان گلکسی اس  ۶است، اما با تغییراتی همراه شده که از جمله‌ی آن می‌توان به بازگشت دوباره‌ی تراشه‌ی کوالکام، اسنپدراگون ۸۲۰ در برخی نسخه‌ها، پشتیبانی از درگاه میکرو اس‌دی و قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

آمارها نشان می‌دهند که سامسونگ در کره‌ی جنوبی موفق نشده تا به فروش چندان بالایی دست پیدا کند و استقبال از این گوشی هوشمند بسیار پایین‌تر از حد انتظارات بوده است؛ اما به نظر می‌رسد برخلاف کره‌ای‌ها، دوستداران سامسونگ در بازار جهانی از این گوشی لذت برده و آن را خریداری کرده‌اند. سامسونگ هلند، با انتشار اطلاعاتی، میزان استقبال از نسل جدید پرچمدار سامسونگ را تا حدودی روشن کرده است.

اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج موفق شده‌اند تا پیش‌فروشی ۲.۵ برابری را در مقایسه با گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج تجربه کنند. سال گذشته گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج که به گفته‌ی خود سامسونگ موفق به پشت سرگذاشتن فروش گلکسی اس ۵ شده بودند، نتوانست آنچنان که باید خوب فروش کند. این موضوع باعث شد تا سامسونگ با گلکسی اس ۶ اج پلاس به استقبال پاییز برود تا شاید بتواند میزان فروش پرچمداران خود را در سال ۲۰۱۵ بهبود بخشد.

با توجه به فروش بالای گلکسی اس ۷، انتظار نمی‌رود در سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد رونمایی از گوشی هوشمندی با عنوان گلکسی اس ۷ اج پلاس باشیم، هرچند نمی‌توان در این خصوص چندان با اعتماد به نفس سخن گفت.

با وجود رویکرد مثبت شماری از منتقدین در مورد گلکسی اس ۷، استفاده از روش جدید در خنک نگه داشتن این گوشی هوشمند، روند تعمیر گلکسی اس ۷ را بسیار مشکل‌تر از پیش کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات