نگاه نزدیک زومیت به گلکسی اس 7 سامسونگ

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ساعاتی پیش در کنفرانس رسمی خود در MWC 2016 از نسل جدید پرچمدار‌های خود، گلکسی اس 7 و اس 7 اج رونمایی کرد. در ادامه نگاه نزدیکی به گوشی‌های جدید سامسونگ خواهیم داشت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پرچمداران موبایل سامسونگ در سال ۲۰۱۶ معرفی شدند. گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با بهبود‌های متعددی همراه شده‌اند تا سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهند. 

 

گلکسی اس ۷ همانند نسل گذشته‌ی خود به نمایشگر ۵.۱ اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD مجهز شده است. پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ و اکسینوس ۸۸۹۰ در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را در این گوشی بر عهده دارند. در بخش دوربین نیز سامسونگ تلاش زیادی برای بهبود عکس‌های خروجی آن کرده و از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی BRITCELL بهره برده است. بدنه‌ی این دستگاه تغییر چندانی نسبت به نسل گذشته‌ی خود ندیده است و از همان فرمول فلز و شیشه در ساخت آن استفاده شده است.

 

دیگر پرچمدار سامسونگ با نام گلکسی اس ۷ اج عرضه خواهد شد که از نمایشگر دارای انحنا در طرفین برخوردار است. نمایشگر منحنی ۵.۵ اینچی QHD و باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه، بزرگ‌ترین نقاط تمایز آن با برادر کوچک‌تر خود است. اس ۷ اج در بخش سخت‌افزار و دوربین تفاوتی با اس ۷ ندارد. 

خبرنگار اعزامی زومیت به نمایشگاه MWC 2016 نگاه نزدیکی به پرچمداران حاضر سامسونگ داشته است که شما را به مشاهده‌ی تصاویر آن دعوت می‌کنیم.

گلکسی اس ۷
گلکسی اس ۷

نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در حال آماده‌سازی است و به زودی منتشر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات