تصاویری از طرح مفهومی وان‌پلاس 3 منتشر شد

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی وان‌پلاس در تلاش است تا در ماه ژوئن پرچم‌دار جدیدش را با نام وان‌پلاس ۳ معرفی کند. این محصول طراحی جدیدی خواهد داشت و حال طرحی مفهمومی از آن فاش شده است.
تبلیغات

 وان‌پلاس بعد از عرضه موفق چند تلفن هوشمند به‌بازار‌های چندین کشور، اکنون در تلاش است تا محصول جدیدی را عرضه کند که گفته می‌شود این تلفن هوشمند وان‌پلاس ۳ نامیده خواهد شد و در ماه ژوئن معرفی می‌شود. بر اساس گفته Carl Pie که یکی از بنیانگذاران وان‌پلاس است، این محصول در اواخر سه ماهه دوم امسال معرفی خواهد شد.

وان‌پلاس 3

وی در جریان مصاحبه‌ای که با سایت Cnet داشته، مدعی شده است که این محصول از طراحی جدیدی بهره خواهد برد و این به‌معنای خروج از طراحی سنتی و محصولات پیشین این شرکت است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده خواهد کرد که این باعث می‌شود دستگاه در زمینه چند وظیفگی یا همان مالتی‌تسکینگ توانایی بسیار خوبی داشته باشد و در زمینه اسکن اثر انگشت نیز سرعت بالایی خواهد داشت.

وان‌پلاس 3

بر اساس طرح مفهومی منتشر شده از این محصول می‌توان پی برد که وان‌پلاس ۳ دارای اسپیکر بزرگ و کشیده‌ای در بخش بالایی قسمت جلویی دستگاه خواهد بود. علاوه بر این، رندر‌های فاش شده حکایت از USB Type-C و نوار لغزنده پاور/قفل برای وان‌پلاس ۳ دارند. بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، این محصول از نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده خواهد کرد و ۴ گیگابایت نیز حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی در بخش پشتی آن قرار خواهد داشت که احتمالا دکمه‌ای نیز برای این دوربین در بخش کناری دستگاه در نظر گرفته خواهد شد. در ادامه می‌‌توانید تصاویر بیشتری از این طرح مفهومی را مشاهده کنید.

وان‌پلاس 3
وان‌پلاس 3
وان‌پلاس 3
وان‌پلاس 3

شما چه انتظاراتی از OnePlus 3 دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات