اچ تی سی وان ام 10 در سه نسخه‌ به بازار عرضه خواهد شد

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن زمان معرفی اچ تی سی وان ام ۱۰، بازار شایعات در خصوص این تلفن پرچمدار داغ‌تر می‌شود؛ یکی از شایعاتی که اخیرا منتشر شده، حاکی از عرضه‌ی وان ام ۱۰ در سه نسخه‌ی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 شرکت اچ تی سی در آستانه‌ی معرفی وان ام ۱۰، نسل جدید از پرچمدار خود قرار دارد. اما به نظر می‌رسد شایعات در خصوص این تلفن تمامی نداشته باشند. اخیرا اکانت توئیتر معروف LlabTooFeR@ طی توئیتی خبر از وجود سه نسخه‌ی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی از این تلفن (بسته به بازار عرضه) داده است.

 لازم به ذکر است که علاوه‌ بر احتمال عرضه‌ی One M10 در نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت، قبلا نیز شایعاتی در خصوص احتمال عرضه‌ی آن با دو نوع پردازنده‌ی متفاوت منتشر شده بود؛ گفته می‌شود که این تلفن در بازارهای اروپا و ایالات متحده با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و در بازار آسیا با پردازنده‌ی نامشخصی از مدیاتک عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که وان ام ۱۰ با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی از نوع AMOLED و با وضوح QHD، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی ۱۲ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسل و نسخه‌ی ۶.۰.۱ از اندروید مارشمالو به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات