تماشا کنید: چالش مدیریت حافظه رم گلکسی اس 7 اج با اجرای همزمان چندین بازی و برنامه

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
سال پیش سامسونگ از دو گوشی پرچم دار گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج پرده برداشت که بسیاری از کاربران از مشکل مدیریت حافظه‌ی رم این دو دستگاه شاکی بودند. ظاهرا امسال سامسونگ به فکر راه حلی برای این مشکل بوده است. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

 گلکسی اس 6 و اس 6 اج همراه با اندروید نسخه‌ی پنجم عرضه شدند و آنچنان مدیریت حافظه‌ی رم قوی نداشتند. سامسونگ نیز با هر ترفندی که در دست داشت نتوانست جا به جایی بین برنامه‌ها را در این سیستم‌عامل بیشتر بهبود دهد.

اکنون با گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج که به تازگی و همین هفته معرفی شده‌اند، کمپانی کره‌ای امیدوار است به این خواسته‌ی کاربران خود نیز پاسخ داده باشد و مشکل حافظه‌ی رم و جا‌به‌جایی کُند بین برنامه‌ها را رفع کرده باشد.

ما معمولا در گوشی خود به ندرت پیش می‌آید که بیشتر از ۸ اپلیکیشن را در کنار هم اجرا کنیم؛ حال در ویدیویی که به تازگی منتشر شده، تماشا می‌کنید که چگونه گلکسی اس 7 اج می‌تواند تا ۸ اپلیکیشن که ترکیبی از بازی و برنامه هستند را مدیریت کند.

در این آزمایش از برنامه‌هایی که مقدار زیادی حافظه‌ی رم مصرف می‌کنند، مانند مرورگر کروم و بازی‌ Hearthstone نیز استفاده شده است تا دستگاه با چالشی جدی مواجه باشد.

ویدیو اجرای چندین برنامه‌ی همزمان و جا‌به‌جایی بین آن‌ها در گلکسی اس 7 اج را تماشا کنید و خودتان درباره‌ی عملکرد این دستگاه در مدیریت حافظه‌ی رم قضاوت کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات