تماشا کنید: ادعای برتری لرزش گیر اپتیکال می 5 در مقایسه با آیفون 6 اس توسط شیائومی

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش شیائومی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، از نسل جدید گوشی‌هوشمندش که می ۵ نام دارد، رونمایی کرد. چینی‌ها برای نمایش قابلیت‌های گوشی هوشمند خود، ویدیویی را منتشر کرده‌اند که لرزش‌گیر اپتیکال می ۵ را در مقایسه با آیفون ۶ اس نمایش می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعاتی پیش شیائومی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، طی مراسمی از نسل جدید پرچمدارش که می ۵ نام دارد، رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به مراتب در مقایسه با نسل پیشین آن زیباتر شده، هرچند این زیبایی باعث شباهت می ۵ به گلکسی اس ۶ شده است و می‌توان به وضوح شباهت می ۵ با گلکسی اس ۶ را در لبه‌ی گوشی و همچنین پنل پشت و جلو مشاهده کرد. 

فارغ از ظاهر این گوشی هوشمند، چینی‌ها گوشی هوشمند پرچمدار خود را با مشخصات قدرتمندی روانه‌ی بازار کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کرد.

شیائومی مدعی است که دوربین می ۵ بسیار قدرتمند است و در این راستا از انواع ویدیوهای تبلیغاتی نیز استفاده می‌کند. این کمپانی چینی ویدیویی را منتشر کرده که در آن برتری سیستم لرزش‌گیر اپتیکال می ۵ را در مقایسه با آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس اپل نشان می‌دهد. لرزش گیر اپتیکال ماژولی است که با استفاده از آن در دوربین، لرزش‌های وارد شده به ساختار دوربین که می‌تواند روی گوشی هوشمند نیز باشد، از طریق تنظیم المان‌های لنز دوربین بی اثر می شود و نتیجه یک تصویر یا ویدیوی شفاف می‌شود. 

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات