ویوو ایکس‌پلی 5 امتیاز خارق‌العاده‌ای در بنچمارک AnTuTu به‌دست آورد

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
ویوو هفته آینده پرچم‌دار جدیدش را با نام ایکس‌پلی ۵ معرفی خواهد کرد که گفته می‌شود ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد داشت و حال تست بنچمارک این محصول نیز امتیاز بسیار بالایی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص پرچم‌دار آینده کمپانی ویوو (Vivo) منتشر شده است که گفته می‌شود این محصول ایکس‌پلی ۵ نامیده خواهد شد. اگر تاکنون فکر می‌کردید که این محصول ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد داشت باید بگوییم که در اشتباه بودید. این محصول بر اساس تیزر تبلیغاتی ویوو دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود و احتمالا اولین محصولی خواهد بود که از این میزان حافظه‌ی رم بهره می‌برد. انتظارات زیادی از این محصول داریم که در حال حاضر نیز بنچمارک آن منتشر شده است و تاحدودی مهر تایید بر این انتظارات به‌حساب می‌آید. این اطلاعات از سوی وب‌سایت تکنولوژی Gizmochina منتشر شده است و منبع اصلی آن نیز پستی در Weibo بود.

ویوو XPlay 5

اسکرین‌شات منتشر شده امتیاز ۱۶۲۶۱۰ را در بنچمارک AnTuTu نشان می‌دهد و اگر نتیجه به‌دست آمده مربوط به XPlay 5 باشد در این صورت محصول مذکور بیشترین امتیاز را تاکنون در بین محصولات مختلف به‌دست آورده است. باید توجه داشت که در حال حاضر محصولی نظیر ال‌جی جی ۵ که رقیبی جدی برای گلکسی اس ۷ به‌حساب می‌آید در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۱۳۳۰۵۴ را به‌دست آورده و امتیاز پرچم‌دار سامسونگ نیز ۱۱۶۶۶۸ بوده است. در حقیقت چنین امتیازی برای ایکس‌پلی ۵ حدود ۳ برابر بیشتر از امتیازی است که گلکسی نوت ۵ به‌دست آورده است.

گفته می‌شود ویوو XPlay 5 از جدید‌ترین پردازنده کوالکام یا همان اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند که این پردازنده را روی ال‌جی G5 نیز شاهد بودیم. پس اگر نتیجه‌ی منتشر شده مربوط به‌این محصول باشد در این صورت ۲ گیگابایت حافظه رم می‌تواند تفاوت‌های زیادی را ایجاد کند.

همان‌طور که گفته شد تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص این تلفن هوشمند منتشر شده است و گفته می‌شود که از نمایشگر ۶ اینچی با وضوح ۲K بهره خواهد برد. چند صباحی است که سامسونگ در حال توسعه‌ی نمایشگر‌هایی منحنی برای تلفن‌های هوشمند است و به‌نظر می‌رسد که ویوو نیز چنین رویه‌ای را در پیش گرفته است، اما تصمیم دارد در مسیر دیگری حرکت کند. گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه به‌جای خمیدگی در سمت چپ و راست، در قسمت بالا و پایین خمیده خواهد بود. اینگونه طراحی می‌تواند جالب باشد؛ اما همه‌ی موارد به‌این بستگی دارند که کمپانی تولیدکننده‌ی از این ویژگی چه استفاده‌ای کند و چه قابلیتی‌هایی را از طریق آن ارائه دهد.

ویوو XPlay 5

درون این تلفن هوشمند باتری بزرگی قرار خواهد گرفت که به‌نظر می‌رسد ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد؛ ولی مصرف کلی دستگاه به‌کمپانی تولیدکننده بستگی دارد و اینکه چگونه بتواند بهبود‌های نرم‌افزاری را در جهت رسیدن به‌پردازش مناسب و البته مصرف کمتر انرژی اعمال کند. برای علاقمندان به‌عکاسی نیز این تلفن هوشمند در بخش پشتی دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در بخش جلویی آن نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی است. شایعات حاکی از آن هستند که این تلفن هوشمند از قابلیت شارژ خورشیدی بهره خواهد برد. فعلا اطلاعاتی در خصوص طراحی این تلفن هوشمند منتشر نشده است، اما احتمال می‌رود که بدنه‌ای فلزی داشته باشد. ویوو پرچم‌دار جدیدش را در ۱ مارس معرفی خواهد کرد و حدود ۱ هفته تا زمان معرفی آن باقی مانده است. در هفته‌ی آینده صحت تمام این شایعات مشخص خواهد شد و البته احتمال منتشر شدن اطلاعات بیشتری از آن نیز در طول این یک هفته وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات