دومین طرح از تلفن هوشمند Kyocera با قابلیت شارژ خورشیدی رونمایی شد

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته، یکی از جذابترین محصولاتی که در نمایشگاه MWC شاهد آن بودیم، تلفن هوشمند kyocera بود که با انرژی خورشیدی شارژ می‌شد. امسال باز هم شاهد طرح اولیه‌ی دیگری از این شرکت هستیم که با بهبود نسخه پیشین خود را به کنگره‌ی موبایل بارسلون رسانده است تا بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کند.
تبلیغات

نکته‌ی قابل توجه و جذاب طرح اولیه‌ی نسخه‌ی اول kyocera، نحوه قرارگیری پنل خورشیدی برای استفاده در این گوشی‌هوشمند بود. این پنل در واقع در جایی بین صفحه‌نمایش LCD و پنل تاچ جای می‌گیرد و به همین دلیل از بیرون نمی‌توان آن را مشاهده کرد. خوشبختانه این ایده‌ی موفق kyocera در نسخه‌ی جدید این محصول همچنان سر جای خود قرار دارد و آن‌ها با شراکت و همکاری شرکت فرانسوی Sunpartner Technologies که در زمینه‌ی تکنولوژی‌های خورشیدی فعالیت می‌کنند، نسخه‌ی جدید محصولاتشان را در نمایشگاه بارسلون به نمایش گذاشته‌اند. 

این نسخه از Torque نسبت به نسل قبلی خود اندکی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. Torque جدید تقریبا ۵ اینچ طول دارد و از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد. نکته‌ی قابل توجه در Torque در چیزی است که درون آن قرار دارد. به گفته Sunpartner با سه دقیقه دریافت نورآفتاب شما می‌توانید یک دقیقه مکالمه کنید. این در حالی است که در مدل قبلی با ۱۰ دقیقه قرار گرفتن در مقابل اشعه و نور می‌توانستید ۲ دقیقه صحبت کنید. 

Kyocera همچنین یک اپلیکیشن مخصوص برای گوشی ایجاد کرده است که با کمک آن می‌توانید از میزان نور دریافتی و خوب یا نامناسب بودن آن خبردار شوید. 

در زمینه‌ی وبگردی نیز، Sunpartner ادعا می‌کند که دوام باتری دستگاه بیشتر از مدت زمان مکالمه است. هر چند صحت این ادعا تا قبل از بررسی محصول مشخص نمی‌شود، ولی می‌توان امیدوار بود که این موضوع حقیقت داشته باشد.

Kyocera هنوز هیچ زمانی برای ارائه‌ی نسخه‌ی نهایی به بازار اعلام نکرده است و این شرکت هنوز در حال بهبود و تکمیل طرح اولیه خود است. امیدواریم هر چه زودتر شاهد نتایج نهایی از گوشی‌هایی که با نور خورشید شارژ می‌شوند باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات