گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ از چه سنسور دوربین و چیپ صدایی استفاده می‌کنند؟

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
حرفای زیادی درباره دوربین گلکسی اس ۷ می‌توان گفت که یکی از آنها پرهیز این کمپانی از جنگ عدد مگاپیکسل‌ها است و اکنون مشخص شده که این دوربین از سنسور IMX260 سونی در گوشی خود استفاده کرده است. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

دوربین گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ۱۲ مگاپیکسلی هستند و دارای پیکسل‌های بزرگ‌تر، فوکوس خودکار بهتر و گشودگی بیشتر نیز هستند که می‌تواند تجربه عکس‌برداری را مخصوصا در شرایط کم نور بسیار بهتر کند.

پیش از اینکه این دو دستگاه پرچم‌دار معرفی شوند منتظر بودیم تا این دو دستگاه به سنسور BRITECELL مجهز شوند؛ اما این اتفاق نیفتاده و بار دیگر سنسوری از سونی را درون پرچم‌داران سامسونگمی‌بینیم.

مقاله‌های مرتبط:

    وب‌سایت Sammobile با اجرای برنامه AID64 بر روی گلکسی اس ۷ در MWC امسال توانسته سنسور سونی IMX260 را درون این دستگاه شناسایی کند که البته نسبت به نسل‌های گذشته یک ارتقاء به حساب می‌آید. اندازه‌ی پیکسل‌های این دوربین به ۱.۴ میکرون در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج می‌رسد، اما با سنسور BRITECELL، سامسونگ می‌توانست اندازه پیکسل‌ها را به ۱ میکرون کاهش دهد.

    با استفاده از سنسور IMX260 در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، احتمالا این دو دستگاه از لحاظ وضوح عکس‌برداری کیفیت مشابهی خواهند داشت. 

    در کنار شناسایی سنسور این دوربین، همچنین نوع بلندگو‌های این دستگاه نیز شناخته شده است. سامسونگ از چیپ صدای Lucky CS47L91 Sound درون دستگاه خود استفاده کرده است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ساخت خود سامسونگ است.

    نظر شما در این خصوص چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات