ایسر گوشی Liquid Zest 4G را معرفی کرد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل، ایسر از خانواده‌ی جدید گوشی‌های موبایل خود رونمایی کرد. گوشی موبایل Liquid Zest با دو نسخه‌ی مختلف 4G و معمولی راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

اگر از دوست‌داران گوشی‌های میان‌رده هستید احتمالا از گوشی‌ جدید ایسر استقبال خواهید کرد. گوشی جدید Liquid Zest با دو نسخه‌ی 4G و معمولی معرفی شده و با توجه به ویژگی‌های خوب آن می‌توان امید زیادی به فروش خوبش داشت.

 گوشی Liquid Zest از صفحه نمایشی با اندازه‌ی ۵ اینچ و پنل IPS LCD با کیفیت اچ‌دی بهره می‌برد. مانند گوشی Liquid Jade 2، این گوشی نیز از فناوری Zero Air Gap برای افزایش خوانایی در زیر نور مستقیم استفاده می‌کند. همچنین فناوری BlueLight Shield برای کنترل میزان نور آبی صفحه نمایش به کمک کاربر می‌آید.

در بخش سخت‌افزار نیز گوشی Liquid Zest از یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگا هرتز در نسخه‌ی معمولی و فرکانس کاری یک گیگا‌هرتز در نسخه‌ی 4G استفاده می‌کند. ایسر در مورد مدل پردازنده‌ی استفاده شده اظهار نظر نکرده است. بهره‌مندی از DTS Sound Studio و DTS HD Premium برای افزایش کیفیت صدای خروجی از برتری‌ نسخه‌ی 4G به نسخه‌ی معمولی به حساب می‌آید.

دوربین در هر دو نسخه مشابه به نظر می‌رسند. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی لنز 2.0 و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی از جمله مشخصات بخش تصویربرداری گوشی جدید ایسر به حساب می‌آیند. در کنار این ویژگی‌ها ایسر اپلیکیشن GazmeZone را به طور پیش فرض روی گوشی‌های جدید خود نصب کرده است.

ایسر گوشی موبایل Liquid Zest را با قیمت‌های ۱۰۹ و ۱۴۹ دلار در دو نسخه‌ی معمولی و 4G از ماه آوریل و مارس سال ۲۰۱۶ در آسیا، آفریقا و اروپا وارد بازار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات