ایسر از گوشی موبایل جدید Liquid Jade 2 رونمایی کرد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل، ایسر از گوشی جدید خود با نام Liquid Jade 2 پرده برداشت. اگرچه ایسر نامی شناخته شده به خصوص برای گوشی‌های پرچم‌دار نیست، با این حال گوشی جدید این کمپانی به عنوان یک محصول تقریبا رده‌ بالا وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

گوشی جدید ایسر Liquid Jade 2 از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. اگرچه پرچم‌داران معرفی شده همگی از کیفیت QHD بهره می‌برند، ولی Full HD نیز نباید کاربران را نگران کند. به لطف بهره‌گیری از فناوری  Zero Air Gap، ایسر توانسته خوانایی صفحه نمایش را در زیر نور مستقیم افزایش دهد. در کنار این ویژگی ایسر از محافظ گوریلا گلس و پوشش 2.5D برای محافظت و افزایش ارگونومی محصول خود استفاده کرده است.

در بخش سخت‌افزار نیز گوشی Liquid Jade 2 از پردازنده‌ی اسنپدراگون 808، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. ایسر روی داشتن حافظه‌ی هیبریدی در این گوشی تبلیغ زیادی انجام داده و ادعا می‌کند که می‌توان حافظه‌‌ی داخلی دستگاه را با حافظه‌ی فضای ابری استفاده و ادغام کرد. ترکیب این نوع حافظه‌ها را قبلا در گوشی Nextbit Robin مشاهده کرده بودیم.

در بخش دوربین نیز، گوشی موبایل Liquid Jade 2 از دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس استفاده می‌کند. قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4k و رابط کاربری حرفه‌ای با قابلیت تنظیم دستی از دیگر مشخصات این دوربین هستند. ایسر در مورد قیمت و زمان ورود این گوشی به بازار اظهار نظر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات