قاب گلکسی اس 7 سامسونگ با قابلیت به کارگیری لنز رونمایی شد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که چندی پیش در جریان معرفی گلکسی اس 7 در کنگره موبایل بارسلون (MWC 2016) متوجه شدیم، پرچمدار جدید سامسونگ همانند نسخه‌های قبل به یک دوربین قوی مجهز شده است. سامسونگ با معرفی یک قاب مخصوص که امکان استفاده از لنز در آن تعبیه شده است، قصد دارد قدرت دوربین پرچمدار خود را به رخ بکشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 همواره پس از معرفی تلفن‌های هوشمند جدید، شاهد عرضه‌ی لوازم جانبی متعددی توسط تولیدکنندگان مختلف برای آن‌ها هستیم؛ اما در اکثر مواقع خود شرکت سازنده قبل از دیگر تولیدکنندگان لوازم جانبی اختصاصی خود را برای محصولاتش معرفی می‌کند.

این بار نیز شاهد معرفی یک قاب اختصاصی برای گلکسی اس 7 از سوی سامسونگ هستیم. چیزی که این قاب را از دیگر انواع مشابه متمایز می‌کند، امکان استفاده از لنز برای دوربین است. در این قاب، لنزها به صورت پیچی و به شکل مستقیم به قاب نازک سیلیکونی متصل می‌شوند.

قاب معرفی شده توسط سامسونگ در نگاه اول شبیه یک قاب ساده‌ی سلیکونی با طرح چرم به نظر می‌رسد، اما با نگاهی دقیق‌تر به حاشیه‌ی سوراخ تعبیه شده برای دوربین، متوجه شیارهایی در لبه‌ی آن می‌شویم که برای پیچ شدن لنز به قاب طراحی شده‌اند.

با استفاده از این قاب، قادر به استفاده از دو نوع لنز خواهید بود که کیفیت عکس‌های ثبت شده توسط دوربین گوشی شما را به شدت افزایش خواهند داد. یکی از این دو لنز از نوع تله‌فوتو (telephoto) برای عکسبرداری از فواصل دور، و دیگری لنزی فوق واید (super wide-angle) برای گرفتن تصاویر کلوزآپ است.

قاب لنز گلکسی اس 7

این دو لنز با کیفیت دارای بدنه‌ی فلزی هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا با دوربین گلکسی اس 7 نهایت سازگاری و انطباق را داشته باشند. از آنجایی که این لنزها به صورت اختصاصی و تنها برای پرچمدار جدید سامسونگ طراحی شده‌اند، نیازی به هیچگونه تنظیمات اضافه برای نصب آن‌ها بر روی گوشی وجود ندارد و پس از پیچ کردن آن‌ها به قاب، به راحتی می‌توان به عکس‌برداری پرداخت.

قیمت و زمان عرضه‌ی قاب و لنزهای جدید سامسونگ هنوز مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات