گلکسی اس 7 با نرم افزارهای پیش‌فرض مایکروسافت عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش گلکسی اس ۷ به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل معرفی شد. یکی از امکاناتی که به احتمال زیاد در پرچمدار ۲۰۱۶ سامسونگ گنجانده شده است، اپلیکیشن‌های محبوب مایکروسافت یعنی ورد، اکسل، پاورپوینت، وان‌درایو و اسکایپ هستند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی اس ۷ که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ معرفی شد، با تغییرات جزئی در طراحی ظاهری نسبت به نسل قبلی خود همراه بود. اما به نظر می‌رسد سامسونگ تغییرات جالبی در امکانات نرم‌افزاری این محصول گنجانده است. از جمله آنها می‌توان به نصب پیش‌فرض اپلیکیشن‌های محبوب مایکروسافت یعنی ورد، اکسل، پاورپوینت، وان درایو و اسکایپ اشاره کرد.

اپلیکشین‌های اداری مایکروسافت، هنوز هم از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند و همکاری این شرکت با سامسونگ برای نصب پیش‌فرض این اپلیکیشن‌ها در پرچمداران ۲۰۱۶، بسیاری از کاربران را خوشحال خواهد کرد. البته نمی‌توان به طور قطع این نکته را بیان کرد که این اپلیکیشن‌ها بر روی تمامی نسخه‌های گلکسی اس ۷ نصب خواهند بود. ممکن است سامسونگ به اپراتورهای موبایل این اجازه را بدهد تا به دلخواه خود این اپلیکیشن‌ها را تغییر داده یا حذف کنند. البته در مورد این که آیا کاربر نیز می‌تواند این اپلیکیشن‌ها را حذف یا غیر فعال کند، خبری در دست نیست.

در خبری که چند روز پیش منتشر شده بود، خواندیم که رابط کاربری گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، سبک‌تر خواهد بود و از اپلیکیشن‌های اضافی پیش‌فرض کمتری در آن استفاده خواهد شد. با توجه به انتشار خبر نصب پیش‌فرض اپلیکیشن‌های مایکروسافت، برای امتحان سبک بودن رابط کاربری این دو محصول، باید منتظر عرضه‌ی رسمی آنها باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات