نگاهی به تصاویر رسمی جی 5 ال جی در رنگ‌های مختلف

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی ساعاتی پیش نسل جدید پرچمدارش را که جی ۵ نام دارد، رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با تغییراتی که از جمله‌ی آن می‌توان به طراحی ماژولار پایین گوشی و همچنین بهره‌گیری از بدنه‌ی تمام فلزی اشاره کرد، معرفی شد. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به تصاویر رسمی منتشر شده از جی ۵ در رنگ‌های مختلف داشته باشیم.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    ال‌جی ساعاتی پیش نسل جدید گوشی هوشمند خود را با نام جی ۵ معرفی کرد. این گوشی هوشمند از طراحی ماژولار بهره می‌برد که با استفاده از آن استفاده از بدنه‌ی تمام فلزی در کنار قابلیت تعویض باتری توامان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این ویژگی که می‌توان آن را تغییری خلاقانه در جی ۵ خواند، در کنار تعویض باتری، قابلیت استفاده از ماژول‌های سخت‌افزاری متعددی را نیز در اختیار کاربران قرار داده. ال‌جی نیز با استفاده از این فرصت و پیاده‌سازی ایده‌های کارکنانش، شماری از لوازم جانبی کاربردی را برای جی ۵ معرفی کرده که هر یک از آن‌ها می‌تواند یک گزینه‌ی خوب برای خرید باشد.

    زومیت با حضور در کنگره موبایل بارسلون، نگاه نزدیکی تصویری را از این گوشی هوشمند تهیه کرده که می‌توانید به نظاره بنشینید. در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی مربوط به این گوشی هوشمند را مشاهده کنید که نسخه‌های مختلف یا به بیان بهتر رنگ‌های مختلف از این پرچمدار را نمایش می دهد.

    تصاویر رسمی جی 5 ال جی

    برای مشاهده‌ی تمامی مطالب مرتبط با ال‌جی جی ۵ به آدرس zoomit.ir/product/lg-g5/ مراجعه کنید

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات