احتمال معرفی تلفن اندرویدی Vienna بلک بری در نمایشگاه MWC 2016

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده، احتمالا شرکت بلک‌ بری قصد دارد تا دومین تلفن هوشمند اندرویدی خود با نام Vienna را در شهر بارسلون و در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

  مدتی پیش در زومیت خواندید که بلک بری در حال توسعه‌ی دومین تلفن اندرویدی خود موسوم به Vienna است. این تلفن قطعا از زبان طراحی مشترکی با برادر بزرگتر خود، بلک بری پریو بهره می‌برد و شاید بزرگترین تفاوت آن با پریو، خلاء کیبورد کشویی باشد؛ Vienna بر خلاف پریو از صفحه کلید QWERTY مرسوم بلک بری در پایین صفحه نمایش خود بهره می‌گیرد. گفته می‌شود قیمت این تلفن پایین‌تر از تلفن پریو خواهد بود.

blackberry vienna

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در روزهای گذشته، احتمالا بلک بری تلفن هوشمند Vienna را در جریان نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد کرد. لازم به یادآوری است، باوجود آنکه تلفن‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ و ال‌جی جی ۵ امروز معرفی خواهند شد، اما با این حال زمان شروع به کار رسمی نمایشگاه MWC روز دوشنبه خواهد بود.

از مشخصات احتمالی تلفن هوشمند Vienna می‌توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. اگر چه در شرایط کنونی موفقیت یا عدم موفقیت بلک بری در اجرای استراتژی جدید خود مبنی بر عرضه‌ی تلفن‌های اندرویدی در هاله‌ای از ابهام است اما با این حال بطور قطع اضافه شدن یک تولید کننده‌ی دیگر به جمع شرکت‌های سازنده‌ی تلفن‌های اندرویدی، باعث افزایش رقابت بین شرکت‌ها شده و در نهایت منجر به عرضه‌ی محصولات با کیفیت‌تر و نوآورانه‌تر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات