گلکسی اس 7 سامسونگ از سنسور دوربین 1/2.5 اینچی، صفحه نمایش حساس به فشار و بلندگوهای قدرتمند بهره می‌برد

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی اس ۷ سامسونگ، وظیفه‌ی افرادی که معرفی این گوشی هوشمند را در اختیار دارند، کمتر و کمتر می‌شود؛ چراکه تقریبا تمام جزئیات مربوط به نسل جدید پرچمدار سامسونگ فاش شده و به احتمال زیاد در ساعات آینده منتشر خواهد شد. آخرین اطلاعات فاش شده را باید تاییدی بر مشخصات فنی این گوشی هوشمند در کنار شماری از داده‌های جدید خواند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به جرات می‌توان گفت که تقریبا بخش اعظمی از اطلاعات و جزئیات مربوط به گلکسی اس ۷ سامسونگ فاش شده و تا پیش از آغاز مراسم نیز احتمالا شاهد انتشار ویدیوی نگاه نزدیک از این گوشی هوشمند خواهیم بود. براساس آخرین اطلاعات فاش شده از گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج شاهد تایید اغلب مشخصات فنی فاش شده‌ی پیشین از این گوشی هوشمند هستیم. این اطلاعات توسط بانک اسپانیایی La Caixa به بیرون درز کرده است. شاید از خود بپرسید که چرا این بانک اسپانیایی منبع انتشار خبری در مورد گلکسی اس ۷ است؟ پاسخ این سوال ریشه در شراکت و همکاری این بانک با سامسونگ در پیاده‌سازی و ارائه‌ی سرویس سامسونگ پی دارد.

بر این اساس سامسونگ در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از یک نمایشگر ۵.۱ تا ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره خواهد برد. درون کالبد این دو نسخه از گوشی‌های هوشمند سامسونگ دو تراشه‌ی اکسینوس 8890 و اسنپدراگون 820 جا گرفته‌اند که براساس بازار عرضه متغیر خواهند بود. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی نیز اشاره کرد. سامسونگ در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی از حافظه‌ی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس 7 سامسونگ

سامسونگ در گلکسی اس ۷ از دو بلندگو استفاده کرده که یکی ۱.۲ وات و دیگری ۱.۵ وات قدرت دارند. همچنین باید به سنسور دوربین "۱/۲.۵ با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد که برای یک گوشی هوشمند کمی بزرگ به نظر می‌رسد. با توجه به بهره‌گیری از این سنسور به نظر می‌رسد اندازه‌ی هر پیکسل بیش از ۱.۱۲ میکرون خواهد بود که این موضوع نویدبخش عملکرد راضی کننده‌ی دوربین گلکسی اس ۷ در محیط‌هایی است که نور کمی دارند. با محاسبه‌ای کوچک می‌توان نتیجه گرفت که این سنسور ۵.۷۶ میلی متر عرض و ۴.۲۹ میلی متر طول دارد و ۱۲ میلیون پیکسل بر روی آن قرار گرفته تا نور را جذب کنند. همانطور که اشاره کردیم اندازه‌ی هر پیکسل قریب به ۱.۴ میکرون است. اندازه‌ی هر پیکسل در دوربین گلکسی اس ۷ تقریبا برابر آیفون ۶ اپل است؛ با این تفاوت که رزولوشن دوربین گلکسی اس ۷ تقریبا ۵۰ درصد بیشتر از محصول سال گذشته‌ی اپل است.

از سایر مشخصات فاش شده توسط این تصویر می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای اس ۷ و ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای اس ۷ اج، گواهی ضد آب و گرد وغبار IP67 و نیز صفحه نمایش حساس به فشار اشاره کرد.

اگر مایل هستید درباره‌ی پرچمدار امسال سامسونگ بیشتر بدانید به صفحه‌ی گلکسی اس ۷ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات