تصاویر جدیدی از Mi4 شیائومی فاش شد

یک‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی یکی از برندهایی است که در زمانی کوتاه توانسته سر و صدای زیادی برپا کند و البته این امر دلایل مشخصی دارد. به تازگی تصاویری از گوشی بعدی این شرکت فاش شده است که رابط کاربری آن شباهت زیادی به iOS اپل دارد.
تبلیغات

گوشی‌های ساخت این شرکت از مشخصات فنی بالایی برخوردارند و اگرچه این مشخصات در دنیای گوشی‌های هوشمند منحصر بفرد نیستند ولی وقتی با قیمت مناسب خود به بازار عرضه می‌شوند، ترکیبی فوق‌العاده را نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند تشکیل می‌دهند. در واقع می‌توان گفت با وجود گوشی‌های شیائومی، تلفن هوشمند وان‌پلاس وان تنها گوشی هوشمندی در دنیا نیست که با وجود قابلیت‌های فنی بالا با قیمت مناسبی هم به بازار عرضه می‌شود.

شیائومی نسخه اندروید اختصاصی خود با نام MiUI را دارد که از لحاظ قابلیت‌های بصری و کاربردی ترکیبی از iOS و اندروید است. همچنین قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار زیادی دارد که به اعتقاد بسیاری از افراد در کنار سیانوژن‌مُد بهترین سیستم‌عامل‌های دنیا در این زمینه به شمار می‌رود.

در این بین شایعات زیادی در مورد تلفن هوشمند بعدی شیائومی با نام Mi4 مطرح شده است و به نظر می‌رسد این مدل بهترین گوشی ساخت شیائومی خواهد بود.

Xiaomi-Mi4-2

طبق شایعات بدنه این گوشی، فلزی و با لبه‌های بسیار باریک خواهد بود و جزو اولین تلفن‌های هوشمندی در بازار به شمار خواهد رفت که به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون 805 با 3 گیگابایت رم مجهز می‌شود. صفحه نمایش با کیفیت QHD 2K و دوربین 16 مگاپیکسلی ساخت سونی با پایدار کننده تصاویر اپتیکال از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند خواهند بود. باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای آن گوشی انتخاب شده است و Mi4 از LTE نیز پشتیبانی می کند.

Xiaomi-Mi4

خوشبختانه برای این که ببینیم آیا این تصاویر و مشخصات فاش شده درست هستند یا خیر، نیاز نیست که زیاد صبر کنیم چرا که شیائومی در نظر دارد تا در تاریخ 31 تیر ماه این گوشی هوشمند را بطور رسمی معرفی نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات