تصاویر مطبوعاتی گلکسی اس 7 اج فاش شد

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس 7 اج در کنار گلکسی اس 7 روز یکشنبه ۲ اسفند معرفی خواهد شد. حالا با اینکه تنها دو روز تا معرفی پرچمداران سامسونگ زمان باقی مانده، شاهد فاش شدن تصاویر مطبوعاتی مربوط به گلکسی اس 7 اج هستیم.
تبلیغات

سامسونگ در حاشیه‌ی کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) پرچمداران جدید خود را معرفی خواهد کرد. در روزهای اخیر شاهد انتشار شایعات بسیاری در خصوص گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بودیم و حالا به نظر می‌رسد تصاویر مطبوعاتی مربوط به گلکسی اس ۷ اج فاش شده است.

فاش کننده‌ی نام آشنا، Onleaks تصاویر مطبوعاتی منتسب به گلکسی اس ۷ اج را فاش کرده است که نشان می‌دهند ظاهر این گوشی نسبت به سال قبل تغییر زیادی نکرده است. البته از این تصاویر نمی‌توان متوجه شد که آیا این گوشی نیز همانند گلکسی اس ۷ از درگاه میکرو USB بهره می‌برد یا خیر.

 بنابر شایعات، گلکسی اس ۷ اج دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا اکسینوس ۸۸۹۰ (بسته به بازار عرضه) و ۴ گیگابایت رم نیز خواهد بود. به تازگی شاهد فاش شدن اطلاعاتی در خصوص دوربین این گوشی نیز بوده‌ایم. در حال حاضر سامسونگ به غیز ار ویژگی‌های نرم‌افزاری، مورد دیگری برای متعجب کردن ما ندارد و باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ چه موارد جدیدی در کنفرانس معرفی برای علاقمندان خواهد داشت.

گلکسی اس 7 اج
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات