تماشا کنید: جعبه گشایی گلکسی اس 7 سامسونگ توسط یک مجسمه ساز

پنج‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
در ادامه‌ی کمپین تبلیغاتی Seven Days of Unboxing که با انتشار تیزرهای ویدیویی سامسونگ در آستانه‌ی معرفی گلکسی اس ۷ همراه شده، این کمپانی ویدیوی دیگری را پس از تیزرهای پیشین منتشر کرده است. این بار سامسونگ به سراغ یک مجسمه ساز رفته که برداشت خود را از گلکسی اس ۷ روی یک قطعه یخ پیاده کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 سامسونگ در آستانه معرفی گوشی هوشمند خود با برگزاری کمپینی که Seven Days of Uboxing نام دارد، به انتشار ویدیوهایی می‌پردازد که طی آن یک شخص یا حیوان و به طور خاص یک لاما یا شتر بی کوهان به جعبه گشایی گلکسی اس ۷ پرداخته و برداشت خود در قالب مجسمه یا نقاشی نمایش می‌دهد. سامسونگ در آخرین تیزر ویدیویی منتشر شده از این مجموعه به سراغ یک مجسمه ساز رفته که با استفاده از قطعات یخ به خلق مجسمه می‌پردازد. همانطور که می‌توانید در ویدیو نیز مشاهده کنید، این مجسمه ساز ابتدا به سراغ گلکسی اس ۷ رفته و پس از مشاهده‌ی این گوشی هوشمند در طول ۳۰ ثانیه، آنچه را که در نظر داشت روی قطعه‌ی یخ اجرا کرد.

سامسونگ در دو سال اخیر با مشکلات بی شماری دست به گریبان بوده که یکی از این مشکلات عدم فروش گوشی‌های هوشمند این کمپانی همچون گذشته و در نتیجه کاهش درآمد و سودهی بخش تولید گوشی‌های هوشمند این کمپانی است. سامسونگ با راه‌اندازی چنین کمپین‌هایی درصدد آن است تا نظر بسیاری از کاربران را به سمت گوشی‌های هوشمند جدید خود جلب کند، از این‌رو ایجاد چنین کمپین‌هایی را باید تلاشی برای رسیدن به روزهای اوج خواند.

لینک دانلود

سامسونگ اولین ویدیو آنباکسینگ خود را با بهره‌گیری از یک کودک خردسال منتشر کرد. در قسمت دوم یک لاما یا همان شتر بی کوهان به عنوان نقش اول تیزر وارد کار شد. حال در سومین قسمت شاهد ایفای نقش یک مجسمه ساز هستیم. به جرات می‌توان گفت که هیچ یک از تیزرهای ویدیویی پخش شده، اطلاعات چندان زیاد یا به بیان بهتر هیچ اطلاعاتی را در مورد گلکسی اس ۷ ارائه نکرده‌اند. باید دید که در قسمت های آینده‌ی این تیزرهای ویدیویی، وضعیت به چه ترتیب بوده و شاهد چه هنرنمایی‌هایی خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات