جی 5 ال جی از فناوری صوتی Bang & Olufson بهره می برد

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در آستانه‌ی معرفی نسل جدید پرچمدارش که جی ۵ خواهد بود، اطلاعات بیشتری را در رابطه با این گوشی هوشمند ارائه کرده است. این کمپانی کره‌ای اعلام کرده که قابلیت Hi-Fi که با همکاری Bang & Olufson توسعه یافته، در جی ۵ مورد استفاده قرار گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی اعلام کرده که در نسل جدید پرچمدارش یا همان جی ۵ از فناوری صوتی Hi-Fi که توسط B&O PLAY توسعه یافته، استفاده کرده است. B&O PLAY یکی از کمپانی‌هایی است که تحت نظر Bang & Olufson به فعالیت می‌پردازد. B&O یک کمپانی شناخته شده‌ی دانمارکی در زمینه‌ی تولید تجهیزات صوتی و فناوری‌های مرتبط است.

ال‌جی اطلاعات بیشتری را در مورد قابلیت جدید تعبیه شده در این گوشی هوشمند ارائه نکرده و تنها به ذکر این موضوع بسنده کرده که همکاری با B&O PLAY در این راستا بوده تا خریداران و کاربران جی ۵ بهترین تجربه‌ی کاربری را از جی ۵ داشته و با کیفیت‌ترین صدای خروجی را از این گوشی هوشمند دریافت کنند. باید دید که آیا به واقع جی ۵ از نظر صوتی بسیار قدرتمند خواهد بود یا خیر.

هرچند ال‌جی اولین تجربه‌ی خود را برای همکاری با بنگ اند الافسون پشت سر گذاشته، اما ابن اولین باری نیست که کمپانی دانمارکی با یک کمپانی تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند همکاری کرده و محصولی مشترک را روانه‌ی بازار می‌کند. ۱۰ سال پیش سامسونگ و B&F با همکاری یکدیگر گوشی هوشمندی را با نام Delux تولید و روانه‌ی بازار کردند. آخرین همکاری B&F با یک تولیدکننده‌ی گوشی پیش از ال‌جی مربوط به ارائه‌ی بلندگوهای بهبود یافته در گوشی هوشمند Signature Touch تولید شده توسط ورتو است.

در کنار بهبود قابلیت‌های صوتی جی ۵، این گوشی هوشمند قابلیت‌های متعدد دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد که از جمله‌ی آن می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و دوربین دوگانه در پشت اشاره کرد. برای اطلاع از قابلیت‌های دیگر جی ۵ باید به انتظار کنفرانس این گوشی هوشمند بنشینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات